Jump to content

Kicken gör comeback!


kicken
 Share

Recommended Posts

Ah, det förlorade fåret har hittat hem. Tere tulemast.

Tycker du valde rätt som följde hjärtat. Juridik är, om än lönsamt, ett förbannat trist ämnesområde som dessutom gör att man blir livegen till Sverige för resten av livet.

När mor din kommer ut på svenska, engelska, finska, tyska eller spanska måste du meddela om det så jag får läsa romanen!

Kicken.. vilken motivationsboost han är. Ett levande exempel på att man kan åstakomma och göra allt med vilja, hårt arbete och en god inställning. :)

Vilja, hårt arbete, god inställning och att man slutar hänga på GTAsajtens forum! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken.. vilken motivationsboost han är. Ett levande exempel på att man kan åstakomma och göra allt med vilja, hårt arbete och en god inställning. :)

Desto mer uppoffringar du gör, desto mer lyckosam blir du!

Ah, det förlorade fåret har hittat hem. Tere tulemast.

Tycker du valde rätt som följde hjärtat. Juridik är, om än lönsamt, ett förbannat trist ämnesområde som dessutom gör att man blir livegen till Sverige för resten av livet.

När mor din kommer ut på svenska, engelska, finska, tyska eller spanska måste du meddela om det så jag får läsa romanen!

Vilja, hårt arbete, god inställning och att man slutar hänga på GTAsajtens forum! ;)

Tere!

Jag funderar fortfarande på att studera juridik ofc, men det får vänta på sig! Vill ta lite ledigt för att sedan jobba upp lite pengar. Perfekt att man kan göra det utomlands också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...