Jump to content

POESI FÖR FISKAR


VickeX
 Share

Recommended Posts

Dem flesta av er har säkert sett

"Nakenlekar", och den 1 September 2010 släppte skaparna av denna klassiker ny serie kortfilmer med namnet "Poesi För Fiskar".

post-5272-081154500 1284040848.png

Trailer:

Meny:

Tänkte att jag skulle posta detta om någon missat det.

Vad tycker ni? Själv tycker jag att varje kortfilm är väldigt underhållande men också på ett eller annat sätt relativt djup. Dom handlar om olika ämnen och det finns alltid en djupare poäng än att bara underhålla om man läser mellan raderna. Genialiskt, om ni frågar mig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar verkligen Crazy Pictures. Om ni inte sett "Everything is poetry" som dom gjort, så se den. Finns på deras kanal. Sjukt bra!

Absolut. Den är riktigt bra. Allt de gör är top-notch.

Jag hoppas att de släpper Poesi För Fiskar på DVD/Blu-Ray... Vore ett givet köp för mig... De är så extremt välgjorda så att jag inte tycker att det är rätt att bara släppa dom på YouTube... De är värd att ses på en bra TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att de ligger på YT hindrar ju knappast det, kollar i 720p på min plasma just nu. :unsure:

Riktigt bra filmer för övrigt. Gapskrattade under Negerboll, kan dock bero på viss trötthet, hehu.

Självklart hindrar det ingenting... Men har man ingen 'internet-tv' eller vad det nu kallas (en tv med internet och youtube-applikation) så blir det jobbigt för vissa. Dessutom så är det ju itne alltid det bästa att rippa hd från YouTube heller... Videon man laddar upp är inte den som syns på YouTube, då YT komprimerar och konverterar den till .flv... Det skulle vara mycket häftigare att ha filmerna i ett fodral i hyllan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...