Jump to content

True Crime 3


Cyper
 Share

Recommended Posts

Japp, ni läste rätt.

Detta är knappast någon nyhet, mer för er som inte visste detta så är en uppföljare till det kära spelet True Crime på väg.

Vad tycker ni? Vad tror ni? Flopp? Animationerna ser riktigt imponerande ut och jag gillar inslaget av parkour/freerunning/add eller vad du ni nu vill kalla det.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=qWagXEnK-2o

Gameplay från E3 mässan:

http://www.youtube.com/watch?v=5L6aniAU2iE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fattigmannens motsvarighet till vaskning då eller, att slänga iväg några hundralappar extra på spel för skojs skull?

Alla köper väl spel för skojs skulle.

Men det är inget konstigt med att vänta tills de blir billigare om man inte har pengar. Det har jag alltid gjort. Först nu när jag börjat jobba och tjänar mina egna pengar som jag har råd. Varför vänta 6 månader när jag har pengar att köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla köper väl spel för skojs skulle.

Men det är inget konstigt med att vänta tills de blir billigare om man inte har pengar. Det har jag alltid gjort. Först nu när jag börjat jobba och tjänar mina egna pengar som jag har råd. Varför vänta 6 månader när jag har pengar att köpa?

Du vet väl att man inte behöver betala 700kr för ett nytt spel? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

True Crime Streets Of L.A var okej enligt mig, spenderade en hel del med spelet. Dessvärre blev det en besvikelse då jag vid ett uppdrag skulle bege mig under jorden för att skjuta ihjäl flygande eld/lava-klumpar som flög runt i cirklar. Antalet buggar i spelet förstörde även en stor del av glädjen. Körde man i full fart med bil mot trappor så buggade sig spelet såpass att bilen flög iväg, samtidigt som den roterade runt 30-40 varv i vad som såg ut att vara några hundra km/h. Ibland frös även spelet vid denna tidpunkt. Jag vill även minnas att om man gick in i väldigt trånga hörn/gränder kunde man bugga sig in i byggnader. Något annat som var fail med spelet var såklart bilfysiken; det var t.o.m. värre än bilfysiken i förra generationens gta-spel.

Tyvärr satsade dom för mycket. Visst, staden var en imponerande kopia av Los Angeles men fortfarande - den var FÖR stor för PS2 och en aning enformig. Det är helt uppenbart bättre att göra som i gta, mafia, the getaway, driver - mindre städer med mer detaljer istället för att göra en fet, buggig, odetaljerad kopia. Samma misstag begicks även i True Crime New York city.

Det ska bli spännande att se hur den slutliga produkten blir. Personligen kommer jag inte att förhandsboka spelet och jag kommer göra ett stort övervägande innan jag köper det. Hur som haver är jag inte något fan av over the top action, men vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...