Jump to content

Stoltast Achievement/Trophy?


Crusader
 Share

Recommended Posts

Så, vilken Achievement eller Trophy är du stotlast över?

Själv är det nog 7-dagars överlevnads Achievementen från Dead Rising. 15 timmars spelande (pauser ej inräknade) utan möjlighet att kunna spara. Dog man så fick man börja om igen. Tog en jäkla massa tålamod (och orken att starta igen när man dog) men känns skönt att kunna säga att man har klarat den. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Platinum på Heavy Rain, min första platinum nånsin. :D

Ja det ska du vara stolt över. Inte det lättaste, 22 slut var det väl. =/

Svårt att svara på egentligen. Jag har 12 st nu, så jag är mest stolt över antalet. Jag tävlar mest med mig själv.

Men visst, olika platinum väcker olika känslor. De tuffaste och de jag känner mest för är Heavy rain, Fallout 3 och RDR.

RDR kommer jag alltid minnas för den fick jag tack vare att många av mina underbara PSN-vänenr ställde upp för mig. Precis som vänner skall göra.

Så den är jag ruggit stolt över.

Heavy rain sen, som jag sa till Jojje, antalet slut gör att man kämpat med det ordentligt så det kändes skönt.

Men det som känns bäst är då Fallout 3. Nog det spel jag älskat mest av alla. Och det är SJUUUKT mycket du ska göra för Platinum. Så det spelet väljer jag nog till min Nummero one Platinum.

Jojje, har jag ditt PSNID? vice_c

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sunny Daze på Street Fighter 4 OCH Super Street Fighter 4. Man ska göra 365 ultra-finishes. Dvs, jag har avslutat 730 matcher med en ultra. (Jag har avslutat bra många fler matcher än det med en ultra, men 730st som gör så att det räknas som achievement.)

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det ska du vara stolt över. Inte det lättaste, 22 slut var det väl. =/

...

Heavy rain sen, som jag sa till Jojje, antalet slut gör att man kämpat med det ordentligt så det kändes skönt.

Den lär ta ett tag för mig att göra. Jag vill att Heavy Rain ska vara så länge som möjligt så det lär ta 22 år för mig att ta Plantinum. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte att det finns nån jag är stolt över, men en platinum i Unreal kommer vara härlig när jag väl får den.

Auf Wiedersehen Petrovic (GTA IV) har jag gjort två gånger men jag har fortfarande inte fått den. Wanted orkar jag inte med, men den hade varit nice.

Den som tagit platinum i Warhawk är en sjuk och sorglig karaktär. :)

Super Stardust HD är sjukt svårt att få 100% i. En av troféerna kräver att man klarar hela spelet utan att dö, vilket är fett svårt även på easy.

Fallout 3 är väl inte så absurt svår? Det mesta tillhör ju storyn och resten är inte så mycket. Man behöver ju inget ur DLC för platinum. Warhawk däremot, fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är tveklöst stoltast över att ha 1000/1000 Gamerscore på Call Of Duty 4 som innefattar en väldigt svår achievement vid namn Mile High Club

Är rätt nöjd med 100% i GTA IV också. Inte för att den är svår, men mest bara för att det är kul att ha en achievement som visar att man gillar ett spel väldigt mycket och att det gett en så mycket nöje och speltid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är tveklöst stoltast över att ha 1000/1000 Gamerscore på Call Of Duty 4 som innefattar en väldigt svår achievement vid namn Mile High Club

Är rätt nöjd med 100% i GTA IV också. Inte för att den är svår, men mest bara för att det är kul att ha en achievement som visar att man gillar ett spel väldigt mycket och att det gett en så mycket nöje och speltid.

Har du 100%

Det är ju sjukt svårt att få det. Nått tips på hur man kan fixa det? Visa trofeer ska ju vara sjukt avancerade har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har 100% i spelet. :)

Precis...

Och egentligen så är ingen achievement i GTA IV speciellt svår... De är bara tidskrävande. Usch för dom extremt dumma multiplayer-achievementsen. Finns en för att komma till max level i rankat onlinespel... För det ska man ha 5 miljoner in-game cash. Snabbaste sättet att tjäna pengar är att köra hangmans noose, men då tjänar man ändå bara $4500 på 2-4 minuter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inte platinum har du inte 100%. Det är min åsikt i alla fall

Mjo, men så är du den enda på det här forumet som bryr sig mer om troféer än själva spelet.

100% på spelet, är 100% på spelet, och har ingenting alls med hur många troféer man tagit. Troféer är ett tillägg till spelen, de tillhör alltså egentligen inte spelen alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100% = ingame-krav såsom i GTA-spelen, RDR och liknande.

Platinum = alla troféer som släpptes från början.

"Alla troféer" = Platinum + DLC-troféer.

Jag kan alltså ha 100% i GTA IV utan ha Platinum och jag kan ha Platinum på FO3 GOTY utan att ha alla troféer (eftersom DLC-troféer vad jag vet aldrig räknas in i platinum).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...