Jump to content

Bettingtråden


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Perfekt! :P

Vi har två VM matcher som närmar oss, Tyskland - Spanien och Uruguay - Holland.

Senaste nytt från lagen

"Inget brutet på van Persie – kan spela mot Uruguay"

"Uruguays mittfältskugge Nicolas Lodeiro missar resten av VM"

Klose: ”Spanien är inte oslagbara”

"Nu väntar semifinal - utan Müller"

Odds från SvenskaSpel.se

Uruguay 5.60

Holland 1.52

Tyskland 2.50

Spanien 2.60

Förutsägelser

Även om Muller missar matchen mot Spanien så tror jag endå att Tyskland tar detta. Tyskland tog ut favoriterna Argentina, och det är väl inget snack om att Tyskland har spelat bra hittills. Özil har inte presterat lika bra som han borde ha gjort, nu är det upp till bevis på Onsdag. Spanien har David Villa vilket är skrämmande, både han och Xavi skulle kunna göra mål. Det tog lite tid innan Spanien gjorde mål mot Paraguay, kanske dags för dessa favoriter att åka ut? Som sagt, allt kan hända i VM. Jag tror på Tyskland iaf.

Holland spelade tappert mot Brasilien, trots den sega starten så vann de tillslut matchen. Men vad hände egentligen? Första målet var ett misstag av Brasilien målvakt (självmål). De andra målet snudda vid Sneijder huvud. Värt att notera är att Holland inte har förlorat en enda match, samma gäller Uruguay (förutom att två av deras matcher har slutat X). Två spelare som Holland måste se upp för, Forlan och Suarez. Men jag tror på Holland faktiskt. Vill man ta risken att försöka kamma hem en större summa pengar, välj då Uruguay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holland spelade tappert mot Brasilien, trots den sega starten så vann de tillslut matchen. Men vad hände egentligen? Första målet var ett misstag av Brasilien målvakt (självmål). De andra målet snudda vid Sneijder huvud. Värt att notera är att Holland inte har förlorat en enda match, samma gäller Uruguay (förutom att två av deras matcher har slutat X). Två spelare som Holland måste se upp för, Forlan och Suarez. Men jag tror på Holland faktiskt. Vill man ta risken att försöka kamma hem en större summa pengar, välj då Uruguay.

Suarez behöver man ju inte se upp för.

Jag tror Holland och Tyskland vinner sina respektive matcher. Även fast hjärtat säger Holland och Spanien. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill återigen tipsa om att spela på "Flest mål i vilken halvlek", och då sätta andra halvlek, nu i VM-semifinalerna. Det lär vara tight till en början och lagen vill gärna hålla nollan i första halvlek. Om något lag tar ledningen i första bidrar det ändå till mer press och chansartat spel i andra halvlek, vilket ger större möjlighet för fler mål. Dessutom är det en tydlig trend att det blir fler mål i andra halvlek under hela slutspelet.

Betsafe ger 2.05 i odds i den första respektive 2.10 i den andra semifinalen, för fler mål i andra halvlek. Jag testar dessa två singlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill återigen tipsa om att spela på "Flest mål i vilken halvlek", och då sätta andra halvlek, nu i VM-semifinalerna. Det lär vara tight till en början och lagen vill gärna hålla nollan i första halvlek. Om något lag tar ledningen i första bidrar det ändå till mer press och chansartat spel i andra halvlek, vilket ger större möjlighet för fler mål. Dessutom är det en tydlig trend att det blir fler mål i andra halvlek under hela slutspelet.

Betsafe ger 2.05 i odds i den första respektive 2.10 i den andra semifinalen, för fler mål i andra halvlek. Jag testar dessa två singlar.

Känns även som att det ena laget kan säkra ett tidigt 1-0 eller 2-0 och sedan spela extremt defensivt såhär i semifinalen... Men du har nog rätt ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suarez behöver man ju inte se upp för.

Jag tror Holland och Tyskland vinner sina respektive matcher. Även fast hjärtat säger Holland och Spanien. :D

Jaså, då lutar det åt Holland och Tyskland definitivt :)

Tyskland blir enkla pengar!

Tycker att Tyskland har varit helt jävla outstanding detta VM. De tar hem hela skiten, sanna mina ord!

Den synska bläckfisken i Tyskland tror tydligen på vinst för Spanien sa de igår på tv :wub:

1-0 till Paul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...