Jump to content

Driver: San Francisco


Cyper
 Share

Recommended Posts

Tanner är tillbaka - till ps3 och xbox 360! Spelet kommer att utspelas i San Francisco. Spelet officiela sida kommer att öppna om ett par dagar.

Att dömma av teasern så verkar spelet gå tillbaka till dess rötter.

http://driver.uk.ubi.com/teaser/

http://xbox360.ign.com/articles/109/1095222p1.html

Redigerad av Umberto
trådtiteln ändrad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har spelet blivit officiellt och kommer heta Driver: San Francisco och kommer släppas till PC, Mac, Xbox360, PS3 och release datumet är Q4 2010 runt jul. Och man kommer spela som Tanner igen om jag minns rätt så spelade man Tanner i Driver 4 eller hur?

E3-mässans kanske mildaste överraskning så här långt: Ubisoft gör Driver: San Francisco. Att en ny instans i den anrika serien är på gång har varit känt en tid, men i samband med tillkännagivandet får vi veta att det släpps till PS3, Xbox 360, Windows och Mac (en separat Wii-version är också inplanerad), att siktet är inställt på att ha det färdigt under årets sista kvartal och att kodandet sköts av Ubisoft Reflections. Och ja, du heter Tanner och kör muskulösa jänkarkärror. Fattas bara.

Driver: SF

Borde inte tråden även bytas namn till Driver: San Francisco? Nu när det är riktiga namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har spelet blivit officiellt och kommer heta Driver: San Francisco och kommer släppas till PC, Mac, Xbox360, PS3 och release datumet är Q4 2010 runt jul. Och man kommer spela som Tanner igen om jag minns rätt så spelade man Tanner i Driver 4 eller hur?

Nej, i 4:an spelade man som The Kid, men i övriga spelen så var man ju Tanner.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser faktiskt jävligt bra ut, tycker dock inte om det där som han visade att man kan börja styra någon annans bil bara sådär, lite för orealistiskt för ett Driver spel. :unsure:

EDIT:

älskade gamla spelen o tyckte de va ball att de e tillbaka, tills jag såg den trailern. tycker det verkar helt totalt skit nu :)

hela saken förstörde för mig när dom visa att man kunde shifta mellan bilarna hur man vill?! wtf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med att man kan hoppa mellan bilar betyder nog att man inte ens kan gå ur bilen.

Det kan man inte, vilket är bra enligt mig. Driver har alltid handlat om att köra bil, inget annat, dom två senaste spelen i serien har mest försökt att kopiera GTA så mycket som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu mer Gameplay och info...

Längtar efter det här, ser bättre och bättre ut för varje ny video! En sak jag inte gillar är att det verkar utspela sig i nutid, 70-talet skulle ju passa perfekt för det här spelet.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu mer Gameplay och info...

Längtar efter det här, ser bättre och bättre ut för varje ny video! En sak jag inte gillar är att det verkar utspela sig i nutid, 70-talet skulle ju passa perfekt för det här spelet.

alltså denna trailer visade i princip exakt samma saker som en trailer gjorde lite längre upp..

och ja håller med er, ja gillar att man inte kan gå ur bilen, för efter dom tog med de, så va de som att dom försökte göra ett gta spel, o misslyckades!

men alltså såfort jag ser denna funktion "shift" så försvinner allt intresse för ett köp. jag vet att de är ngt man måste förtjäna o det finns en mätare som byggs upp, men de spelar ingen roll, hela iden är helt efterbliven. (menar förklaringen på varför tanner kan göra så :S)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså denna trailer visade i princip exakt samma saker som en trailer gjorde lite längre upp..

och ja håller med er, ja gillar att man inte kan gå ur bilen, för efter dom tog med de, så va de som att dom försökte göra ett gta spel, o misslyckades!

men alltså såfort jag ser denna funktion "shift" så försvinner allt intresse för ett köp. jag vet att de är ngt man måste förtjäna o det finns en mätare som byggs upp, men de spelar ingen roll, hela iden är helt efterbliven. (menar förklaringen på varför tanner kan göra så :S)

Jo, jag vet, men lite nytt fick vi se, håller med om att Shift funktionen är en riktigt dålig ide, då är det nästan bättre att få gå ur bilen och sno en annan bil istället, som i Driver 2 (utan att skjuta och slå ner folk).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...