Halo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Tycker personligen att Playstation 3-tråden borde vara fri från alla frågor kring varandras PSN-konton. Eftersom många av oss, även jag antagligen kommer få skriva varandras konton om och om igen varje gång någon skaffat sig ett konto. Kanske är en skittråd, lås och släng i såfall men vore väll ett enkelt sätt att hålla reda på varandra? Skriv in ditt PSN-konto i tråden så slänger jag upp det i första posten för de som vill blotta sig för resten . GTAnick i fet stil PSNnick i vanlig stil PSN-Konton @ GTAsajten: Halo - Freddna Plaisir - SavedCarpet dibel - dibel123 Pixiegnom - SpajX Adrian G - Addeproffs Henkibojj - Henkibojj Renard - AjaxWarrior Crusader - PKCrusader Vice - Vice_c ViolentLag - GeneralLion Eazy-e - StonerHardstyle Siana - NinxN Logiken - Soffpotatisen Redigerad 27 mars, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Ja och med tanke på att man använder PSN på andra ställen än PS3 Plaisir - SavedCarpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Hemsida där man kan logga in på sitt konto? Jag har nämligen glömt bort username och har bara en nätverksladd. Jag är förvisso aldrig inne men kan väl lika gärna skriva upp mig. Hittade via mästersidan google; dibel123 Redigerad 4 mars, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 SpajX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Adrian G - Addeproffs Hey, jag visste inte jag skulle använda vännerfunktionen! D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Adrian G | Addeproffs Alexstance | Vlcty184 Balor | corpsys beta23 | plopp1 BTBoresund | Boresund burken12 | baran2000 Cheeesybean | Cheeesybean davmann | davmann Easy-A | Amer-163 EET FUK | Whiplash666 emo | erick135 felshoe | felshoe Ferrari | Gurkan_92 Fiskaren | Fiskar Hammarlind | Hammarlind Henkibojj | Henkibojj Hot dog | theking268 kattälskaren | Johan____ KIDDAN | herr-sverige Linus127 | Eastlund7 Matteus | Mattehallik MiRRe | tFreak_ Mr.Magic | Drama-D MrNoNja | MrNoN nor_adde | Adriian NoReas0n | Johan__ Pixiegnom | SpajX psponline | Jamath Sikorka | Radioactiveraeka StellHell | StellHell The_KeeperBoy | The_KeeperBoy Tobbzone | Tobbzone tomkar88 | godhate-_- VaXXoR | Vaxxor Vice | Vice_c Weener | hugoivarssion Wu Zi Mu | Ylex Xazzi | Macke462 Yuokai | Bedear yo-yo | Solde45 .ZixX | Pwhheee Redigerad 4 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Lizt! Vet ej hur många som fortfarande är aktiva här eller via kontot samt så hade jag en feeling av att vissa kanske helt enkelt vill vara anonyma numera . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Vice | Vice_c "Nehej du, outa inte mig." Var jag på vippen att skriva innan jag insåg att det inte var din vänner-lista, utan att det var från PS3-tråden. Eller var den nu än kom ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Henkibojj Henkibojj Eller var den nu än kom ifrån. GTA IV-meeting i GTA IV-forumet, som skapades innan releasen när folk var überhajpade. Sen dess har jag spelat max 10 matcher med GTAsajtare. Max fem har varit folk med headsets -- Syftet med den här tråden är egentligen redan uppfyllt i "Vem spelar vad på GTAsajten"-tråden, men det kan vara rätt skönt med en separat lista också. Vilka här har headsets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Själv heter jag AjaxWarrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Vilka här har headsets? Jag har. Men använder aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Jag har. Men använder aldrig. Morrr..... Varför inte? Mycket roligare att spela med folk man kan prata med, annars blir det nästan samma skit som single player/botar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Klart man har headset, annars gör det som Henki sa, ingen skillnad vem det är man spelar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Man kan ju göra som jag gjorde med Henki när jag tappat rösten, skriva meddelanden där man kortfattat skriver i titeln vad man vill. För titeln står med i rutan som plingar till i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Det är en klassiker. Vill man säga nåt "långt" brukar jag antingen lämna titeln tom så att man måste öppna hela för att fatta, annars en avklippt mening med " ..." efteråt. Jag har för mig att det är kattälskaren som bara kommunicerar med rubrikmeddelanden och att själva PMet alltid är helt tomt. När R* spelade PS3 online och strömmade det på hemsidan såg man deras hörn flippra till ideligen med "Ett meddelande har tagits emot. Från: cooldude1991. Ämne: PLEASE PLEASE INVITE ME" och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Crusader PKCrusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Vice Vice_c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 GeneralLion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts