Jump to content

Apple iPad


The Dude
 Share

Recommended Posts

Pillade på en iPad på Elgiganten idag och visst fan smög "måste ha"-begäret sig på! Känns så jävla gedigen och fin. Samtidigt så ser jag inte användningsområdet för den alls, särskilt inte eftersom majoriteten (?) som köper den redan äger en iPhone, vilken klarar exakt samma saker fast på mindre skärm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pillade på en iPad på Elgiganten idag och visst fan smög "måste ha"-begäret sig på! Känns så jävla gedigen och fin. Samtidigt så ser jag inte användningsområdet för den alls, särskilt inte eftersom majoriteten (?) som köper den redan äger en iPhone, vilken klarar exakt samma saker fast på mindre skärm.

Håller med, personligen har jag absolut ingen användning av den, precis som du sa, som en iPhone fast större.

Var inne på en Apple butik senast jag var i USA och testade den, fick en "Meh" känsla bara, ok att den flyter på bra och är snabb, testade och se på Aftonbladet-tv och den streamade ju upp fort, även fast jag var på andra sidan atlanten, men överlag som sagt var det inget som lockade mig.

Dock nu när jag ser priserna så kan jag konstatera att min kompis som var med i Las Vegas och är ett "applefreak" gick med en rejäl vinst, han köpte två st 32gb plus några tillbehör för strax under tusen dollar, dock var det Labor Day rea men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...