Jump to content

Styrs världen utav Illuminati?


momo
 Share

Recommended Posts

Måste man "studera och läsa på" genom att kolla på konspirationsteori-filmer på Youtube innan man kan uttala sig?

Att låtar som spelar baklänges och blir satanistiska mantran är inplanterade av Illuminati är ogrundat nonsens, de försöker ju inte ens bevisa det?

DÄREMOT så tror jag det förekommer en del korruption demokratiska i-länder världen över när hemliga ordnar har möten. Jag skulle vara extremt skeptisk mot en politiker som är med i exempelvis Frimurarna, och det finns nog rätt gott om dem även i Sverige.

Studera och läsa på så att man får en konkret svar , komma med argument om varför detta inte skulle vara sant osv. Inte genom youtube bara, var bara ett exempel som jag visade;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Intressant post i ämnet: https://www.flashback.info/showpost.php?p=2...amp;postcount=2

Själv tillhör jag en annan grupp. Vi som börjar inse att det verkligen finns en maktelit och att de tagit över EU och jobbar för att globalisera världen. Alla som sätter sig emot måste krossas. Jag tror att vi är spridda över hela höger-vänster skalan. Efter att jag började inse hur det fungerar kändes det självklart att involvera mig för att dra mitt strå till stacken för att försöka lägga käppar i hjulen för denna maktelit som utsett sig själva och som folket inte har någon möjlighet att avsätta på demokratisk väg.

Ungefär där är jag även fast det är kul med konspirationsteorier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Illuminati/Bilderberg/Wall Street/Dem största bankerna, whatever du vill kalla dem så är deras agenda att skapa new world order där makten är deras i största grad.

Första världskriget startades enligt många när prinsen av Österrike/ungern (Franz Ferdinand) blev skjuten av en en serbisk man som var medlem i Svarta handen (detta borde ni redan lärt er). Denna man och orginisation han var med i hade direkta anknytningar till tyska och franska banker (några av dem största på den tiden).

När kriget bröt ut så finansierade banken båda sidorna och i krig lånar alla sidor oerhört mycket pengar av banken och banken gör i sin del en stor vinst då länder inte kan betala den summa och blir ständigt skyldiga vilket direkt påverkar dess folk då det är med deras pengar (skatter) som används för att betala.. ständigt!

När kriget är slut så har en massa människor (medel och under klasserna, rich people dont fight) dött och folk är så skakade att dem aldrig vill kriga igen. Unioner uppstår och "illuminati" är ett steg närmare deras new world order.

Abraham Lincoln blev populär bland folket när han insåg bankernas plan och hur dem gör länderna skyldiga dem en massa pengar och ville få ett slut på pengatryckning monopolet som The Federal Reserve (privatägd bank) och han tryckte istället upp USA's egna sedlar (greenbacks) och dem var fristående från skulderna USA hade till the Federal Reserve.

Detta gillade ju såklar The Fed... låt oss bara kalla dem banken, och dem protesterade mot detta och försökte stoppa det men det gick inte. Ett tag senare blir Lincoln mördad av en man med direkta anknytningar till banken. Om jag förstår rätt så har alla presidenter som blivit mördade varit emot banken. sammanträffande va!

Mr Barack Hussein Obama!

Bakgrund inom Wall Street men en härlig snubbe! iaf värkar det så när man ser han på tv.

Innan Obama blev president lovade han massor av saker till det amerikanska folket. Han ska fixa ekonomikrisen (men han förespråkar banken hela tiden). Han ska följa konstitutionen (han har redan brytit vissa punkter den genom vissa handlingar). Han skulle låta folket ha 5 dagar på sig innan en s.k bill, typ som en motion i guess (den saken är också helt falsk). Han är ett verktyg skapad och använd av Wall Street.

När banken klart och tydligt förespråkar en sak så är det också äckligt sammanträffande att dem två partierna också ser lika på frågan och inte ställer sig emot varandra.

FN byggnaden i New York är skänkt som en gåva av the Rothschild's som äger en av dem största bankerna på denna planet.

Runtomkring i USA byggs det inhägnader, now why is that? (dem är redo)

Det finns många andra saker man skulle kunna dra upp men det skulle ta för mycket lång tid och jag har varken ork eller till att rabla upp flera just nu.

Filmer att se: The Money Masters, The Obama Deception, Fall of the republic, Endgame. I dessa dras allt jag skrivit upp och ja, jag tror det mer än jag tror att allt bara är nonsens, det är för många faktorer som stämmer.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Illuminati/Bilderberg/Wall Street/Dem största bankerna, whatever du vill kalla dem så är deras agenda att skapa new world order där makten är deras i största grad.

Ja, och NWO=Global Världsregering, med samma agenda som framförts tidigare i tråden. Jag väljer att ta upp "judefrågan", väldigt kontroversiellt.

Första världskriget startades enligt många när prinsen av Österrike/ungern (Franz Ferdinand) blev skjuten av en en serbisk man*1 som var medlem i Svarta handen (detta borde ni redan lärt er). Denna man och orginisation han var med i hade direkta anknytningar till tyska och franska banker*2 (några av dem största på den tiden).

När kriget bröt ut så finansierade banken båda sidorna och i krig lånar alla sidor oerhört mycket pengar av banken och banken gör i sin del en stor vinst då länder inte kan betala den summa och blir ständigt skyldiga vilket direkt påverkar dess folk då det är med deras pengar (skatter) som används för att betala.. ständigt!

När kriget är slut så har en massa människor (medel och under klasserna, rich people dont fight) dött och folk är så skakade att dem aldrig vill kriga igen. Unioner uppstår och "illuminati" är ett steg närmare deras new world order.

*1 Gavrilo Princip. *2 judiska finansmän. Sedan har vi även ww2 där det av någon oförklarlig anledning hystes agg mot den stackars juden. Och nej, jag försvarar inte lägrerna och anser att det var helt idiotiskt att agera mot dessa inflytelselösa judar. Stalins Sovjetunionen hade, tillskillnad från vad Karl Marx hade drömt om i sitt kommunistiska samhälle, infiltrerats av judiska bolsjeviker och en väldigt stor överrepresentation (jämfört med befolkningsmängd) av judar fanns på höga positioner inom regimen och därav Hitlers ogillande av USSR (trots att de båda var väldigt lika i styrelseskick förutom på rasbiologiskt plan). Det finns även teorier om att judiska intressen stödde båda regimerna utan dess vetskap i form av USA (där juden är inflytelserik i form av tFR) då både Hitler och Stalin höll sig med förhållandevis bra relationer till USA. Sedan vet vi hur det slutade då även Storbritannien och Churchill var intresserad av judiskt tilldelad makt i form av kapital, som tackade hjärtligt med att tilldela judarna det heliga landet strax efter krigets slut. Det är inte konstigt (på ett sätt) att antisemitism är stort i Östeuropa trots Hitlers hemska välde och hans nedsättande syn på andra folkslag än germaner ex. slaver. Att israeler har gått ut och sagt något i stil med: "Vi håller på att köpa upp Ungern" gjorde det ju knappast svårare för Jobbik att få nya sympatisörer.

Abraham Lincoln blev populär bland folket när han insåg bankernas plan och hur dem gör länderna skyldiga dem en massa pengar och ville få ett slut på pengatryckning monopolet som The Federal Reserve*3 (privatägd bank) och han tryckte istället upp USA's egna sedlar (greenbacks) och dem var fristående från skulderna USA hade till the Federal Reserve.

Detta gillade ju såklar The Fed... låt oss bara kalla dem banken, och dem protesterade mot detta och försökte stoppa det men det gick inte. Ett tag senare blir Lincoln mördad av en man med direkta anknytningar till banken. Om jag förstår rätt så har alla presidenter som blivit mördade varit emot banken. sammanträffande va!

*3 Federal Reserve har jag för mig har väldigt stort judiskt inflytande. Det är ju lite spel bakom gallerierna med dem. Har inte läst så mycket om Lincolns mord men det sägs ju att efter JFK har USA alltid haft en kriminell president.

Mr Barack Hussein Obama!

Bakgrund inom Wall Street men en härlig snubbe! iaf värkar det så när man ser han på tv.

Innan Obama blev president lovade han massor av saker till det amerikanska folket. Han ska fixa ekonomikrisen (men han förespråkar banken hela tiden). Han ska följa konstitutionen (han har redan brytit vissa punkter den genom vissa handlingar). Han skulle låta folket ha 5 dagar på sig innan en s.k bill, typ som en motion i guess (den saken är också helt falsk). Han är ett verktyg skapad och använd av Wall Street.

När banken klart och tydligt förespråkar en sak så är det också äckligt sammanträffande att dem två partierna också ser lika på frågan och inte ställer sig emot varandra.

USA och det amerikanska folket har gjort sig helt beroende av detta system och det väntas snart ett paradigmskifte, är min åsikt/tro.

FN byggnaden i New York är skänkt som en gåva av the Rothschild's*4 som äger en av dem största bankerna på denna planet.

Runtomkring i USA byggs det inhägnader*5, now why is that? (dem är redo)

Det finns många andra saker man skulle kunna dra upp men det skulle ta för mycket lång tid och jag har varken ork eller till att rabla upp flera just nu.

*4 Judisk klan. *5 FEMA-camps, i likhet med Nazi-Tysklands arbetsläger.

Filmer att se: The Money Masters, The Obama Deception, Fall of the republic, Endgame. I dessa dras allt jag skrivit upp och ja, jag tror det mer än jag tror att allt bara är nonsens, det är för många faktorer som stämmer.

Har bara sett TOD och FotR. Alex Jones-producerade budgetfilmer är väl inte världens bästa källa men han lägger fram en till konkreta saker och teorier.

En student blir el-skjuten när han frågar John Kerry om deltagande i satanistisk ockultism.

Nej allt är säkert inte sant men någonstans kan det finnas samband. Detta är bara en del av "judefrågan", vi har exempelvis Bonniers mfl. här i Sverige med stort medialt inflytande. Hurvida det ligger någon substans i allt är oklart men man ska aldrig säga aldrig.

Och jag förstår att jag framstår som en Nazist men det är spännande med konspirationer och alternativ "fakta" och i en tråd om att Illuminati styr världen kan man gott och väl svänga ut lite grann. :D

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och NWO=Global Världsregering, med samma agenda som framförts tidigare i tråden. Jag väljer att ta upp "judefrågan", väldigt kontroversiellt.

*1 Gavrilo Princip. *2 judiska finansmän. Sedan har vi även ww2 där det av någon oförklarlig anledning hystes agg mot den stackars juden. Och nej, jag försvarar inte lägrerna och anser att det var helt idiotiskt att agera mot dessa inflytelselösa judar. Stalins Sovjetunionen hade, tillskillnad från vad Karl Marx hade drömt om i sitt kommunistiska samhälle, infiltrerats av judiska bolsjeviker och en väldigt stor överrepresentation (jämfört med befolkningsmängd) av judar fanns på höga positioner inom regimen och därav Hitlers ogillande av USSR (trots att de båda var väldigt lika i styrelseskick förutom på rasbiologiskt plan). Det finns även teorier om att judiska intressen stödde båda regimerna utan dess vetskap i form av USA (där juden är inflytelserik i form av tFR) då både Hitler och Stalin höll sig med förhållandevis bra relationer till USA. Sedan vet vi hur det slutade då även Storbritannien och Churchill var intresserad av judiskt tilldelad makt i form av kapital, som tackade hjärtligt med att tilldela judarna det heliga landet strax efter krigets slut. Det är inte konstigt (på ett sätt) att antisemitism är stort i Östeuropa trots Hitlers hemska välde och hans nedsättande syn på andra folkslag än germaner ex. slaver. Att israeler har gått ut och sagt något i stil med: "Vi håller på att köpa upp Ungern" gjorde det ju knappast svårare för Jobbik att få nya sympatisörer.

*3 Federal Reserve har jag för mig har väldigt stort judiskt inflytande. Det är ju lite spel bakom gallerierna med dem. Har inte läst så mycket om Lincolns mord men det sägs ju att efter JFK har USA alltid haft en kriminell president.

USA och det amerikanska folket har gjort sig helt beroende av detta system och det väntas snart ett paradigmskifte, är min åsikt/tro.

*4 Judisk klan. *5 FEMA-camps, i likhet med Nazi-Tysklands arbetsläger.

Har bara sett TOD och FotR. Alex Jones-producerade budgetfilmer är väl inte världens bästa källa men han lägger fram en till konkreta saker och teorier.

En student blir el-skjuten när han frågar John Kerry om deltagande i satanistisk ockultism.

Nej allt är säkert inte sant men någonstans kan det finnas samband. Detta är bara en del av "judefrågan", vi har exempelvis Bonniers mfl. här i Sverige med stort medialt inflytande. Hurvida det ligger någon substans i allt är oklart men man ska aldrig säga aldrig.

Och jag förstår att jag framstår som en Nazist men det är spännande med konspirationer och alternativ "fakta" och i en tråd om att Illuminati styr världen kan man gott och väl svänga ut lite grann. :D

Jag gillar inte ditt sätt att direkt tänka på att dessa människor är judar. Är NWO ett faktum kommer nog även judar som kristna och muslimer drabbas sålänge dem är medel och underklass. Jag blir nästan smått äcklad över att du verkar vara den enda insatt nog för att debattera med. Och detta baserar jag på tidigare inlägg jag läst av dig och greppat att du är främlingsfientlig under täcket.

Quote Alex Jones: the only way to stop all this is to get out there with friends and family and the rest of the comunity and make relationships and not let us be programed of what we see or read in magazines and television

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte ditt sätt att direkt tänka på att dessa människor är judar. Är NWO ett faktum kommer nog även judar som kristna och muslimer drabbas sålänge dem är medel och underklass. Jag blir nästan smått äcklad över att du verkar vara den enda insatt nog för att debattera med. Och detta baserar jag på tidigare inlägg jag läst av dig och greppat att du är främlingsfientlig under täcket.

Ja, jag vet att nwo är på gång och många verkar inte alls ha något emot det. Och mina "fakta" är inte fakta utan konspirationsteorier precis som dem om fema-anläggningarna. De kan ju egentligen bara vara nya lite mer hårdare fängelser, vem vet?

Är varken för eller emot staten Israel, det var före min tid så jag ska inte uttala mig om sionism, hbt och massinvandring.

xstreem: finns väl folie till försäljning i närmaste livsmedelsbutik? Det är bara att knåpa ihop en själv! Jag tar aldrig av mig min, inte ens i duschen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag vet att nwo är på gång och många verkar inte alls ha något emot det. Och mina "fakta" är inte fakta utan konspirationsteorier precis som dem om fema-anläggningarna. De kan ju egentligen bara vara nya lite mer hårdare fängelser, vem vet?

Är varken för eller emot staten Israel, det var före min tid så jag ska inte uttala mig om sionism, hbt och massinvandring.

xstreem: finns väl folie till försäljning i närmaste livsmedelsbutik? Det är bara att knåpa ihop en själv! Jag tar aldrig av mig min, inte ens i duschen.

Din signatur(er), ditt "skämt" när man kollar på din sida, att du så gärna vill uttrycka ditt gillande av 'bajen, bärs o rakade brudar' (vilket är åtminstonde två saker som främlingfientliga idioter gärna uttrycker) samt tidigare inlägg gjorda av dig gör att jag direkt förstår dig. Du är en kille som vill stå för nånting så du snappar upp en ideologi som du sedan förminskar lite i extrema tankar för att du är för feg att säga det du egentligen vill säga. Sedan gör du små kommentarer åt det hållet men inte tillräckligt för att du inte skulle kunna skydda dig själv genom att kunna ge bortförklaringar till det du sagt.Och det här tror jag med varenda fiber i min kropp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din signatur(er), ditt "skämt" när man kollar på din sida, att du så gärna vill uttrycka ditt gillande av 'bajen, bärs o rakade brudar' (vilket är åtminstonde två saker som främlingfientliga idioter gärna uttrycker) samt tidigare inlägg gjorda av dig gör att jag direkt förstår dig. Du är en kille som vill stå för nånting så du snappar upp en ideologi som du sedan förminskar lite i extrema tankar för att du är för feg att säga det du egentligen vill säga. Sedan gör du små kommentarer åt det hållet men inte tillräckligt för att du inte skulle kunna skydda dig själv genom att kunna ge bortförklaringar till det du sagt.Och det här tror jag med varenda fiber i min kropp.

Okej men om jag anser att det fanns judiskt troende som ville ha tillbaka sitt heliga land och gjorde allt i sin makt för att få det (även om jag själv inte tror att de stod bakom nazi-tyskland, det var väl mest kommunistisk propaganda från den tiden) och att de tillslut fick det och vill försöka hitta varför och hur de fick denna ökenplätt i mellanöstern, hur ska jag bära mig åt? Ja det är inget roligt skämt, det kan jag hålla med om. Bajen-grejen har jag haft sedan urminnes tider här på GTAsajten (även om rakade brudar kommer från just tjej-skins, troligtvis ej nazi). Ja jag står för etniska/rasliga homogena stater och kontinenter i så stor mån som möjligt. Jag har varit vaken i över ett dygn och har mer och mer lutat åt sådana jätteroliga skämt som gaskammare och arbetsläger, ja. Det kan jag be om ursäkt för. Eller vad är det du vill påpeka?

Knulla mina argument och felaktigheter istället för att gå off-topic. Peace

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ponera att Illuminati lyckas med sina mål - d.v.s. i grund och botten att skapa en världsdiktatur och avskaffa det mesta, vad händer sen?

Just Illuminati "grundades" i slutet av 1700-talet, och om man ska tro på det så har de kommit en liten bit på vägen, på 300 år. Så uppenbarligen är det en process som tar tid, och om 500 år, när de har uppnått sina mål, vad fan händer sen?

Jorden och således, med all sannolikhet, mänskligheten kommer att existera i minst hundratusentals år till. Jag har liksom svårt att se hur detta skulle vara hållbart i praktiken; det känns mer som ett "fan grabbar, ska vi inte ta över världen?" "Åhfan, häftigt". Är ni med på vad jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ponera att Illuminati lyckas med sina mål - d.v.s. i grund och botten att skapa en världsdiktatur och avskaffa det mesta, vad händer sen?

Just Illuminati "grundades" i slutet av 1700-talet, och om man ska tro på det så har de kommit en liten bit på vägen, på 300 år. Så uppenbarligen är det en process som tar tid, och om 500 år, när de har uppnått sina mål, vad fan händer sen?

Jorden och således, med all sannolikhet, mänskligheten kommer att existera i minst hundratusentals år till. Jag har liksom svårt att se hur detta skulle vara hållbart i praktiken; det känns mer som ett "fan grabbar, ska vi inte ta över världen?" "Åhfan, häftigt". Är ni med på vad jag menar?

Några kommer aldrig att lyckas med att införa en världsdiktatur, även om jag på senaste tiden har börjat gilla världsregerings-principen, inte diktatur eller överstatligt organ som bestämmer lagar m.m. utan någon sorts ordning i världen där alla länder är representerade och deltar med soldater och teknologi, vetenskap och allt möjligt. Ungefär ett FN fast en fungerande sådan med reell makt att sätta sig över diktaturer och våldsförande stater. Fast då har vi det här med befolkningsproblem, världssvält, klimatkris och det är inget som man löser på en natt. Det kanske slutar med den slutgiltiga lösningen trots allas önskan om "aldrig igen". :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ponera att Illuminati lyckas med sina mål - d.v.s. i grund och botten att skapa en världsdiktatur och avskaffa det mesta, vad händer sen?

Just Illuminati "grundades" i slutet av 1700-talet, och om man ska tro på det så har de kommit en liten bit på vägen, på 300 år. Så uppenbarligen är det en process som tar tid, och om 500 år, när de har uppnått sina mål, vad fan händer sen?

Jorden och således, med all sannolikhet, mänskligheten kommer att existera i minst hundratusentals år till. Jag har liksom svårt att se hur detta skulle vara hållbart i praktiken; det känns mer som ett "fan grabbar, ska vi inte ta över världen?" "Åhfan, häftigt". Är ni med på vad jag menar?

I underdig.

I alla tider har riken velat erövra jorden och lägga den under sitt regim och skapa world order, alla ska tillhöra samma stam if you will. Dem har också använt våld för att göra detta, det som "illuminati" insett (vad jag tror) är att dem tjänar på krigen på ett ekonomiskt sätt men även på "the aftermath" då folk är trötta på krig och vill bara kunna leva. Detta svaras genom att starta unioner (NAFTA, EU osv) och kan lätt i framtiden skapa en enda stor union som dem kontrollerar.

Nu har dem dock valt en ny strategi, en som tar lite längre tid att framkalla men är extremt effektiv; kontrollerad media (deras media), som vi ser på tv och läser om i tidningar. När vi sitter och kollar på tv är vi omedvetna om hur mycket inormation som faktist programeras in i våra hjärnor utan att vi inser det och dem blir mäktigare ju mer folk som bara debatterar och håller koll på det dem vill att vi håller koll på, med andra ord är det en smokecreen så vi inte kollar bakom kulisserna.

Det senaste inom detta är global uppvärmning. Väldigt många forskare har försökt att tala om för folket att detta är en bluff. Inte för att jorden inte blir varmare men att det skulle vara människan som skapar uppvärmningen (jag är inte emot att leva grönt dock, det kan ju faktist spara pengar i din hushållsekonomi). Har ni någonsin hört talas om solen? Well, jag säger att det är solens fel... Och jag baserar det på att jag inte tror vi är ansvariga för att mars också blir varmare. I somras var det värsta ståhej om att isen i nord och sydpolen smälter men vafan, det är inte direkt raketvetenskap att greppa att is smälter på sommaren och bildas på vintern sålänge temperaturen gör det möjligt.

Trots dessa forskares uttalanden så väljer ju såklart den kontrollerade media att inte berätta detta för oss då vi inte ska diskutera det här utan blint gå på deras ord om att vi skapar miljöproblem så dem kan leka lina mindgames med oss och i framtiden (i promise you) skatta oss för det också (i usa snackas det om Co2-skatt, det är helt jävla absurt).

Bilderberg gruppen träffas varje år och diskuterar, dem är toppledare inom politik, företag och media (inte den självständiga median såklart). Vad dem diskuterar vet vi inte och tycker ni inte det är jävligt skumt att dem människor som får saker att ske i olika länder diskuterar bakom stängda dörrar för att sedan inte ens kunna berätta om nånting som händer där?!

-Hi, welcome to McDonalds. May i take your order!

-Yes, i would like a bilderburger with extra lies.

Vad vill ni helst ha? Självständighet är någonting som gör en människa stark, samma med ett land. Gemenskaphet är bra och kan existera utan massa unioner.

Rösta nej till EMU

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det där är ungefär min tankegång också. Jag har fått judar på loftet och kan se att det var fel att dra upp det i den här tråden...

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics...er-adviser.html

Massinvandring står på agendan, är det också Bilderberger eller är det bara hela Västeuropa som har fått masspsykos samtidigt? Vad anser du om massinv.? Europeiska Unionen, är det bara en övergång till "det stora"? EU planerar att flyga in 50 miljoner afrikaner nästkommande år, bra eller dåligt?

SionistDemokraterna (ja, jag som fullblodig nationalsocialst ska faktiskt rösta på ett parti med judar på högt uppsatta poster), SD, är det enda EU-kritiska partiet med möjlighet att få mandat i Riksdagen. Vänsterpartiet har tagit ur EU-utgång ur sitt partiprogram. Vad tycker du om SD i deras politik mot överstatlighet (om du nu kan bortse från deras inv/itg politik)?

Förvänta dig att bli eldad av forumiterna, du har just förklarat krig mot deras religion; mänsklig påverkan av klimatförändringen, tidigare globala uppvärmningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det där är ungefär min tankegång också. Jag har fått judar på loftet och kan se att det var fel att dra upp det i den här tråden...

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics...er-adviser.html

Massinvandring står på agendan, är det också Bilderberger eller är det bara hela Västeuropa som har fått masspsykos samtidigt? Vad anser du om massinv.? Europeiska Unionen, är det bara en övergång till "det stora"? EU planerar att flyga in 50 miljoner afrikaner nästkommande år, bra eller dåligt?

SionistDemokraterna (ja, jag som fullblodig nationalsocialst ska faktiskt rösta på ett parti med judar på högt uppsatta poster), SD, är det enda EU-kritiska partiet med möjlighet att få mandat i Riksdagen. Vänsterpartiet har tagit ur EU-utgång ur sitt partiprogram. Vad tycker du om SD i deras politik mot överstatlighet (om du nu kan bortse från deras inv/itg politik)?

Förvänta dig att bli eldad av forumiterna, du har just förklarat krig mot deras religion; mänsklig påverkan av klimatförändringen, tidigare globala uppvärmningen.

Först o främst, fuck forumiterna i den frågan, dem förtjänar vad som kommer att hända om dem blint går runt och hellre väljer att gå på bio och spela GTA än att inse vad som händer.

Well, u-länderna spelar ingen roll eftersom dem redan ägs av illuminati och därför ser vi aldrig heller ändringar eller reformer i dessa länder, bara frihetskämpar som blir dömda till terrorister medans politiker som Bush bevisat har gett order tortera folk i irak är klassade som dem på riktigt kämpar för frihet. Det är helt absurt!

Bilderberg är samma som banken/wall street/illuminati så ja, allt är bilderberg. Att dem sen ska flyga in afrikaner kan jag inte se deras syfte på med det finns där, men det finns ett!

Jag är inte så insatt i SD's politik eller vanlig politik över huvud taget. Jag tror inte på gud och är inte religös, och religion är ett gammalt ord för politik bara att (som jag tidigare nämnt i en annan tråd) att präster osv är utbytta mot advokater, bankmän och politiker. När folk är upptagna med småskalig politik missar dem den stora bilden där dem riktiga makterna härjar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...