Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Sluta whina nu.

Hur som helst...ni som kör cs, hur länge har ni kört?

Sedan beta 5.2 ^_^

Jag spelade (och var vice klanledare) för ett kompislag som låg på 50:e plats då (clanbase - sverige).

Vår absolut första match var mot sveriges dåvarande bästa klan (AFI, blev Mafia senare, sedan Soa och sen har jag ingen aning, tror några spelar i esu)

Vi torskade naturligvis men resultatet, 40-8, var inte så dåligt ändå (:!!!:)

Gamla goda tider, men nu spelar jag inte längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört sen 1.0 men fram till Februari förra året då jag fick min nya data blev de inte mycket spelande, på min gamla data låg min fps på 30 (:!!!:) , efter att jag fick min nya data har jag kört ganska mycket men jag har tagit många pauser på typ nån månad eller mer pga att jag tröttnat o sen börjat spelat igen. Just nu kör jag inte särskillt mycket, kör mer andra spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

meningslöst???

Ja det blir ganska enformigt efter ett tag att springa runt och skjuta på varandra, ibland dör man, ibland överlever man... men det händer aldrig nåt nytt. Jag menar inte att CS är tråkigt men om man spelar det för ofta tröttnar man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det blir ganska enformigt efter ett tag att springa runt och skjuta på varandra, ibland dör man, ibland överlever man... men det händer aldrig nåt nytt. Jag menar inte att CS är tråkigt men om man spelar det för ofta tröttnar man.

jo, jag har tröttnat flera gånger men efter en paus på tre-fyra veckor så kan de va jävligt kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...