Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Okej, efter att ha läst alla medelanderna(haha, det märks att jag sitter me läxan) så vill jag konstatera att m16 är med i cs, colt är ett företag inte ett vapen :shifty: .

Sen så lirar jag gärna nån dag :blink: .

Har många av er claner, själv så har jag en clan men vi leker mest -_- .

Redigerad av mAri0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, efter att ha läst alla medelanderna(haha, det märks att jag sitter me läxan) så vill jag konstatera att m16 är med i cs, colt är ett företag inte ett vapen  :shifty: .

Sen så lirar jag gärna nån dag  :blink: .

Har många av er claner, själv så har jag en clan men vi leker mest  -_- .

Ok, nu är det såhär att det är en Colt M4A1, och det är VÄÄÄLDIGT lätt att se. Den är kortare än ett M16, har ett annorlunda axelstöd och pipan är kortare. Dessutom står det i manualen. :">

Jag har vart med i tre claner, -=SN=- (kort stund), [MuCKstERs] (nästan) och *NY*, men jag gick ur för två dar sen, de sög. :blink:

Och sen att colt är ett företag och inte ett vapen: NÄÄHÄÄÄÄ, (kraftigt ironisk) men cs-spelare kallar m4:an för "colt", man fattar iallafall. :blink:

Redigerad av the big Vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu är det såhär att det är en Colt M4A1, och det är VÄÄÄLDIGT lätt att se. Den är kortare än ett M16, har ett annorlunda axelstöd och pipan är kortare. Dessutom står det i manualen. :">

Jag har vart med i tre claner, -=SN=- (kort stund), [MuCKstERs] (nästan) och *NY*, men jag gick ur för två dar sen, de sög. :lol:

Och sen att colt är ett företag och inte ett vapen: NÄÄHÄÄÄÄ, (kraftigt ironisk) men cs-spelare kallar m4:an för "colt", man fattar iallafall. :lol:

Nej, dem tror att vapnet heter colt, desutom så kanske du har tänkt på att vapnerna är jättestora när dem ligger på marken, och det är ju inte så konstigt eftersom det är ett spel där allting inte måste vara som verkligheten ^_^ , även om det står i manualen att det inte är en m16 så är dem väldigt lika :wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu är det såhär att det är en Colt M4A1, och det är VÄÄÄLDIGT lätt att se. Den är kortare än ett M16, har ett annorlunda axelstöd och pipan är kortare. Dessutom står det i manualen. :">

Jag har vart med i tre claner, -=SN=- (kort stund), [MuCKstERs] (nästan) och *NY*, men jag gick ur för två dar sen, de sög. :lol:

Och sen att colt är ett företag och inte ett vapen: NÄÄHÄÄÄÄ, (kraftigt ironisk) men cs-spelare kallar m4:an för "colt", man fattar iallafall. ^_^

Nej, dem tror att vapnet heter colt, desutom så kanske du har tänkt på att vapnerna är jättestora när dem ligger på marken, och det är ju inte så konstigt eftersom det är ett spel där allting inte måste vara som verkligheten :D , även om det står i manualen att det inte är en m16 så är dem väldigt lika :wacko: .

*edit*

Argh :lol: ! Jag lär mig aldrig hur detta forumet funkar ^_^ .

Redigerad av mAri0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, dem tror att vapnet heter colt, desutom så kanske du har tänkt på att vapnerna är jättestora när dem ligger på marken, och det är ju inte så konstigt eftersom det är ett spel där allting inte måste vara som verkligheten ;P , även om det står i manualen att det inte är en m16 så är dem väldigt lika :alien: .

En M4 är en ombyggd M16 som har byggt speciellt för antiterrorist opperationer och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, dem tror att vapnet heter colt, desutom så kanske du har tänkt på att vapnerna är jättestora när dem ligger på marken, och det är ju inte så konstigt eftersom det är ett spel där allting inte måste vara som verkligheten ;P , även om det står i manualen att det inte är en m16 så är dem väldigt lika :alien: .

*edit*

Argh :huh: ! Jag lär mig aldrig hur detta forumet funkar ;P .

De é ju bara n00bs som inte vet att den heter M4A1.

Jag tycker de é ganska stor skillnad mellan en M16 och en Colt M4A1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...