Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt.

Kul för dig... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt.

På custom maps kan man köra plan,tank,bil,och starwars shep

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag gillar med CS:

- Enkelt, inga onödiga tillsatser och grafiken är inte överflödig

- Kan spelas på som gott som alla datorer

- Har en extremt stor community

- Utvecklas fortfarande med nya versioner osv, hur många spel gör det efter 4 år?

- Gratis (HL kostar, men bara 129 kr...)

- Man kan spela med 56k utan större problem :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med att en av er ville ha uzi m60 och spas... Uzi finns ju det är den där med ljuddämparen och M60 det är ju den där machin gun det är ju nästan som en M60. En annan ville ju ha M16 det är ju nästan lika dan som colten...

Jag skrev UZI SMG, en sån som finns i Vice City. Den är inte lik något annat vapen i CS.

uzi_64346_0.jpg

M60 skulle sitta fint i kategorin "Machine Guns" där det i nuläget bara finns ett vapen, M60 kunde t.e.x vara bättre på långa avstånd jämfört med Para:n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev UZI SMG, en sån som finns i Vice City. Den är inte lik något annat vapen i CS.

uzi_64346_0.jpg

M60 skulle sitta fint i kategorin "Machine Guns" där det i nuläget bara finns ett vapen, M60 kunde t.e.x vara bättre på långa avstånd jämfört med Para:n.

men man skulle gå fort som en snigel med en M60

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...