Jump to content

Min Hemsida: www.Xela.co.nr


95alexander95
 Share

Recommended Posts

<h1 id="ni15">Spel Nyheter, Dator Nyheter Uppdaterat </h1>

<h1 id="ni14"> "Dator" uppdatering. </h1> november 13, 2009, 05:26:54 by admin in .

Kategorin "Dator" har fått en uppfräschning. I "program" menyn så har varje program uppdaterats, det har lagts till osv. Glöm inte att kolla in där.

Spel relaterat - Spel Nyheter

- Spel Recensioner

----------------------------------------

Kom inte med helt onödiga "nyheter" såsom att en kategori har uppdaterats lite. Kör en spellcheck innan du lägger upp någonting, särskriv inte och använd helst inte förkortningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<h1 id="ni15">Spel Nyheter, Dator Nyheter Uppdaterat </h1>

<h1 id="ni14"> "Dator" uppdatering. </h1> november 13, 2009, 05:26:54 by admin in .

Kategorin "Dator" har fått en uppfräschning. I "program" menyn så har varje program uppdaterats, det har lagts till osv. Glöm inte att kolla in där.

Spel relaterat - Spel Nyheter

- Spel Recensioner

----------------------------------------

Kom inte med helt onödiga "nyheter" såsom att en kategori har uppdaterats lite. Kör en spellcheck innan du lägger upp någonting, särskriv inte och använd helst inte förkortningar.

Okej, ska tänka på det. Kom också gärna med förslag om vad som, unikt, kan komma på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jättefin hemsida! Men "Spel Nyheter" och "Spel recensioner" har inga mellanrum i sig :). Det ska alltså vara "Spelnyheter" och "Spelrecensioner". Om du ändrar på det så kommer sidan se mycket mer seriös ut :P. Seriösare hemsida = Fler besökare B)

Sådär, jag har fixat det du sa nu. Har även satt ihop "Spel Relaterat" och "Dator" till en gemensam kategori, "Dator/Spel".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du bör som sagt vara noggrannare med språket, klarar du det inte själv så ta hjälp av någon kunnigare.

You're damn right!

Trots att sidan är för gamers m.m. så anser jag att man bör undvika förkortningar som "mkt". Känns nästan som att skriva "det här spelet sög lol" i en artikel. Känns inte seriöst på någotvis.

Däremot så beundrar jag dig att du ens orkar försöka ge dig på att skapa en hemsida för gamers, inte den lättaste publiken att dra till sig :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev inte wordpress, men nytt system för "Onlinespel", "Bilder" och "Länkar". Nu kan man också trycka på "Visa alla", och kategorierna är ordnade på ett annat, smartare sätt. Startsidan är också lite ändrad. Förutom att skaffa en .se, .com, .org eller .net domän, hur tycker ni jag ska göra för att få fler besökare?

www.xela.co.nr

Redigerad av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev inte wordpress, men nytt system för "Onlinespel", "Bilder" och "Länkar". Nu kan man också trycka på "Visa alla", och kategorierna är ordnade på ett annat, smartare sätt. Startsidan är också lite ändrad. Förutom att skaffa en .se, .com, .org eller .net domän, hur tycker ni jag ska göra för att få fler besökare?

www.xela.co.nr

Kom inte med helt onödiga "nyheter" såsom att en kategori har uppdaterats lite. Kör en spellcheck innan du lägger upp någonting, särskriv inte och använd helst inte förkortningar.

Nytt innehåll system

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste då säga en sak, jag är verkligen imponerad på att du, som är 13 år har skapat en mer seriösare sida!

Med tanke på hur dom flesta sidorna brukar kunna se ut från folk i din ålder, du förstår nog hur jag menar! Tycker det är bra gjort med sidan överlag. Skönt att du har lagt reklamen längst ner så det inte är nått drygt som följer efter när man scrobblar igenom sidan!

Ska titta lite djupare in i sidan om en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste då säga en sak, jag är verkligen imponerad på att du, som är 13 år har skapat en mer seriösare sida!

Med tanke på hur dom flesta sidorna brukar kunna se ut från folk i din ålder, du förstår nog hur jag menar! Tycker det är bra gjort med sidan överlag. Skönt att du har lagt reklamen längst ner så det inte är nått drygt som följer efter när man scrobblar igenom sidan!

Ska titta lite djupare in i sidan om en stund.

Tackar för den fina kritiken. :)

Gof: Jag tycker inte att det här var en liten, onödig nyhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte, vad är fel?

Han menar att du särskrivit och/eller stavat fel i artikeltitlen.

Innehållssystem ska det vara. :o

Fy fan för särskrivningar alltså. Jag trodde först att du menade "Nytt innehåll i system" men missat i-et. Och att system då var någon typ utav kategori man kunde klicka sig in på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för den fina kritiken. :o

Gof: Jag tycker inte att det här var en liten, onödig nyhet.

Tror han syftar mer på särskrivningen, du bör kolla igenom rubriken en gång till :) .

Just det jag menade. Inte för att försöka hacka ner, men det verkar som att du går in med ambition för din sida, så då är det viktigt att du ger ett bra första intryck. Särskrivningar ger inte det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...