Jump to content

Vad fan sysselsätter man sig med?


kicken
 Share

Recommended Posts

Well, nu har jag åkt ut för ett virus eller så är det bara en riktigt otäck förkylning, men jag har bokstavligen talat legat i sängen hela dagen och vad i helsike ska man sysselsätta sig med då? Det enda jag kunnat göra är att titta på filmer och tv-serier och det fungerar visserligen en längret tid, men jag kan inte hålla på och nöta tv-serier flera dagar i rad. Så frågan till er är vad jag ska ta mig till? Är det någon som ligger inne med ett roligt knep eller tips på hur man kan dra fördel av förkylningar? Tack på förhand, K.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förkylning är ju ett virus. :o

Fan, att ligga hemma och titta på film och tv-serier är ju assoft, det borde du om någon tycka! Men.. Kan du inte blogga? Läsa? Spela piano? Spela tv-spel eller något datorspel?

Krya på dig!

Nu vet jag att det blir bättre med dagarna, men i dag har jag inte haft någon som helst energi eller kraft att ö.h.t sitta ner en längre tid, hur roligt det än låter. Jag blir bara illamående av datorn under förkylning (så länge man inte håller avstånd) och således blir allt som har med datorn att göra förutom tv-serier och film avlägset.

Men ja, jag får krya på mig. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låtsas att sängen är ett skepp och att du har drabbats av skörbjugg.

Ace. ;)

Det klassiska är ju att ta till filmer och när du tröttnat på det brukar en bok kunna ge ro. Det sistnämnda är ett perfekt tillfälle att utforska lite ny musik under, om du som jag har en att-lyssna-på-lista dårå. :rolleyes:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...