Jump to content

Betygsätt TBoGT!


VickeX
 Share

Hur bra är TBoGT på en skala från 1-10?  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ger det en 8:a. Jag tycker att det är ett lämpligt betyg med hänsyn till att det inte är ett "helt" spel (då med storylängd i åtanke, jag har inte kört hela men jag förmodar att det är något i stil med TLAD), alla nya saker såsom vapen, en del fordon och så tycker jag är trevliga. Klubbaktiviteterna var också härliga.

Nu medan jag skriver ångrar jag min 8:a... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som multiplayern har fått nytt liv :)

Exakt! Så jävla underbart!

10! Det är helt underbart! :P

Mycket bättre än TLAD, och dom nya sakerna och karaktärerna är RIKTIGT bra, ska väl dock inte säga för mycket innan jag har spelat klart det. :D

Håller med till 100%!

Hittade nyss en pimpad polisbil vid en av stationerna i MP :)

Jo, den är grym som fan. Nästan lite löjligt grym. Som om dom skämtar om att dom lät oss få allt vid ville. Det finns också två andra nya polisfordon. FIB Buffalon finns nu inte bara som civil "Buffalo" utan också som polisbil... Den heter "Police Cruiser". Sedan så finns det en polismotorcykel också. Så jävla awesome om alla grejjer de inte berättat ett skit om. Älskar det!

Alla interiors som tidigare varit låsta är också öppna nu. De lyssnar VERKLIGEn på fansen...

Edit: Glömde att nämna... Yatchen i ett av de tidigare uppdragen finns i multiplayer! :P Riktigt grymt.

Du kan alltså (i multiplayer iaf) gå in i:

The Lost Clubhouse

The Angels Of Death Clubhouse

De tre nya klubbarna i TBoGT

Banken

Säkert fler ställen också som varit låsta tidigare... Men jag vet inte om det fanns så många fler? Lawyerstället var väl öppet förut har jag för mig...

OMG, nu kom jag på en till. Comradesbaren. Måste checka det imorgon. Den är säkert öppnen med tanke på att allt annat är det.

Efter att ha kört multiplayer i 3/4 timmar så är jag nästan berädd att sätta en 10 på spelet... även om jag bara kört halva storyn...

DAMN alltså... Är totalt jävla kär i det här.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...