SilentViper Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) Haha Prison break kommer nu bli som spel kommer bli som Splinter Cell serien fast utan vapen vad jag vet. Stalker utvecklarna som kommer bli utgivare(Deep Silver) och utvecklarna blir Zootfly spelet var nära en nedläggning men så vart det inte. Som en stort fan av PB så ska det bli kul att spela detta. Saxat från FZ: Tv-serien Prison Break avslutades i våras efter fyra säsonger, men än är det inte slut på rymningsförsöken. Serien är på väg att spel och även om utvecklingen varit turbulent (i februari snackaes det nedläggning) fortsätter utvecklingen. Något releasedatum för detta smygsmittade actionspel har vi inte än, men ett par skärmdumpar kan vi bjussa på i väntan på klarare besked. Bilder finns här att se PB Gillar denna bild med: http://www.fz.se/bilder/arkiv/b/btauh9q17godlecsj0fpn834vk2w56rz.jpg Ser det inte ut som Bellic på bilden? Hoppas så man får spela som Michael. Vad tror ni om spelet misslyckat eller bra? BTW!: Nån måste få fart på forumet så jag skapade denna tråd hoppas det blir nån förbättring med forumet Redigerad 25 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Måste provspelas bara för att jag gillar serien skarpt. Men sen om det är nåt att hänga i granen får man väl se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ser snyggt ut, och kan tänka mig att det blir jäkligt intressant att se hur det blir i slutändan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Att man är Michael tror jag inte, läste tidigare om att spelet kommer vara en parallell handling med vad serien visade. Så personerna är andra, men det ska vara ungefär liknande. Dock var det drygt ett halvår sen jag läste det, så mycket kan ha hänt sen sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 YouTube'ade.. Man spelar som en agent för The Company. Iaf enligt den här snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Håller med om det ni har sagt men ser inte killen ut som Bellic som slår till den andre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Håller med om det ni har sagt men ser inte killen ut som Bellic som slår till den andre? Haha, trodde du menade allas våran Niko Har aldrig kollat på serien, men kanske ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Väldigt mycket tyder på en stor flopp, men allt kommer bero på hur spelidén är upplagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Spelet utspelar sig paralellt med säsong 1 så mycket möjligt att det är Bellic. De flesta karaktärerna ska vara med och vad jag hört så kommer många av skådespelarna från serien göra rösterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Syns till och med att det står Bellick på hans namnskylt, så det borde vara han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Jävlar vad tama animationer det var på de i bakrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 (redigerad) Trailer Jääävlar vad lika Scofield och Burrows var, i alla fall på fotografierna. Alltså, de var inte lika varandra, utan spelkaraktärerna var lika de riktiga människorna. Redigerad 20 februari, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Allt jag kan tänka på när jag tittar på bilderna är Bully. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jääävlar vad lika Scofield och Burrows var, i alla fall på fotografierna. Alltså, de var inte lika varandra, utan spelkaraktärerna var lika de riktiga människorna. Jo håller med fick en chock av att se bilderna trodde det var nästan att an satt och kollade på tv serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Trailer Nej... nej... nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Ser ju förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Ser ju förjävligt ut. Hade du väntat dig något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Hade du väntat dig något annat? Helst "Canceled" i en stor röd text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts