Jump to content

Subject:Radering av spamreklam


Umberto
 Share

Recommended Posts

From:loungemod@gtasajten.com

To:admins@gtasajten.com, globalmods@gtasajten.com

CC:gtamods@gtasajten.com, members@gtasajten.com, spammers@gtasajten.com, agent@gtasajten.com

Subject:Radering av spamreklam

Date:September 29, 2009, 3948703:23

Hej,

Kan ni vänligen börja RADERA spambottrådar istället för att bara låsa dem eller flytta dem till papperskorgen? Det skulle vara ganska trevligt. När ni kastar trådarna i papperskorgen eller låser dem utan att flytta blir spamreklamen KVAR på forumet och, well... det ser inte så bra ut helt enkelt. Det kanske t.o.m. lockar till sig mer spam? Vad vet jag...

Allt gott,

Umberto

Loungemoderator

PS. 20+klubben samlas som vanligt hemma hos Whoopee nu på torsdag. Kom ihåg att ta med er bakverk, bingobrickor och vaselin.

DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

From:loungemod@gtasajten.com

PS. 20+klubben samlas som vanligt hemma hos Whoopee nu på torsdag. Kom ihåg att ta med er bakverk, bingobrickor och vaselin.

DS.

Du skulle ju hålla tyst om det där. :D

Jag brukar radera bilder och länkar och sedan kasta när sådna spamtrådar dyker upp, men egentligen är det väl bättre att bara radera det huxflux.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, vid närmare eftertanke är det faktiskt möjligt att jag slängt liknande trådar i Papperskorgen istället för att radera. Jag antar att man tagit för vana att det hellre åker i papperskorgen än raderas, och så gör man det med spamtrådar också fast det inte borde. Jag minns faktiskt inte men försöker jag så var det nog rätt länge sen jag tryckte "delete"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

From:loungemod@gtasajten.com

To:kaller@gtasajten.com

CC:members@gtasajten.com, spammers@gtasajten.com, crew@gtasajten.com, agent@gtasajten.com

Subject:RE:Radering av spamreklam

Date:September 29, 2009, 56489:54

Hej,

Det är bra att du raderar; jag blev bara lite fundersam när jag såg att några porrspamtrådar hade flyttats till papperskorgen och att en t.o.m. fanns kvar i allmänt. Känns som att det blir lite "halvfärdigt" när man gör på det viset. Postar här för att jag känner för det.

Allt gott,

Umberto

Loungemoderator

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae. Umberto postar här för att han tycker resten av adminkåren är förslappade och han vill visa alla hur duktig och engagerad han minsann är, tror jag.

Njaa, inte riktigt... Jag skrev här för att jag ville ha svar. Om man framför frågor eller förslag i modforumet ignoreras det ju för det mesta..

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För där har du ju så otroligt ofta begärt svar och aldrig fått nåt? ^_^

Well, i t.ex. det senaste inlägget jag skrev i det forumet (14.6) ställde jag några frågor (nu föråldrade) men inte fan fick jag svar av de berörda. So there.

If you waste your time a-talkin' to the people who don't listen

to the things that you are sayin', who do you think's gonna hear?

Ska något "hända" måste det ske inför medlemmarna verkar det som.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...