Jump to content

Har du skolkat för att få spela ett spel?


Renard
 Share

Har du skolkat för att få spela ett spel?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

När jag var verklig n00b på CS så var jag fast i det. Skolkade sammanlagt flera veckor och satt bara och spelade CS hela tiden. Naturligtvis ångrar man det nu, men jag var spelberoende på riktigt då.

OOOOOOOHHH, TJAAAAAA-LA-LA-LA-MYYTTAAAREEEEEEEEEEEE! VI ALLA ÄLSKAR KUBANER..

ops, ont: Näe, aldrig ens tänkt tanken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var verklig n00b på CS så var jag fast i det. Skolkade sammanlagt flera veckor och satt bara och spelade CS hela tiden. Naturligtvis ångrar man det nu, men jag var spelberoende på riktigt då.

Nu när jag tänker efter så.... Det var faktiskt samma för mig, har för mig att det var slutet på 8'an - början på 9'an.

Stannade hemma för att spela cs och dom gångerna man väl var i skolan så sket man i att plugga när man kom hem och satt och spelade istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixat :)

Nej. Kryssa ur multiple choice och lägg till en "har inte skolkat" i andra frågespalten så kommer det funka. Jag fick inte låta bli att kryssa ett svar i andra frågan och skicka in, så jag har inte röstat än.

När GTA IV kom, gick från skolan när butiken hade öppnat vid 10, hämtade spelet och kom inte tillbaka den skoldagen.

Grym känsla :naughty:

Hah, jag hade sån jäkla tur att jag fick spelet på fredagen, åkte hem vid tvåtiden för att skolan slutade då, och därefter var det...

- fredag eftermiddag + kväll + en bit in på natten

- lördag

- söndag

- Plus en hel veckas lov efter det. Kursen hade dessutom slutat så jag hade absolut noll skola att göra i tio dagar.

Skapligt fett att ha tio dagars ledighet för att ENBART spela GTA IV - speciellt eftersom jag jobbade för GTAnytt då och hade skrivit om spelet fem gånger i veckan i mer än ett år. DET var en grym känsla :lol:

Det är helt vansinnigt vad härlig den veckan var. Jag levde på Billys, Sprite, Marabou, Werthers original och V6 i en hel vecka, jag tror jag lagade ett enda mål mat nån gång mot slutet. Fy fan vad härligt det var. Dessutom började våren komma igång på allvar då så i våras hade jag bara GTA IV i associatonscentrum då, vid minsta vindpust :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Var flera gånger i veckan som jag och 4 kompisar (samma klan) var "data-sjuk" och satt hemma och spela istället. Har btw aldig gjort en läxa i mitt mellanstadie-högstadieliv, jag gjorde läxan i skolan under rasterna eller så gjorde jag den inte alls. Så hade man mycket tid och spela sen. :lol: Har spelat CS i 10 år nu, började när jag var 10. Fyller 20 snart. Har haft uppehåll dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...