Jump to content

Echoes


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Ja, alltså... jag skulle gärna se att man kunde få typ... ja jag vet inte... troféer för sina framgångar i spelet. Kanske en Platinum man kan vinna eller så. Kanske... :D

Typ... Achievements? Eller tänkte du på något annat? Vore sjukt nice att få upp det på PSN/Steam/Xbox live, men det är isåfall inom en oöverskådlig framtidn :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda saken jag kan komma på är tutorialen kanske ska gå lite saktare. För det var typ "OH SHIT DET DÄR? OCH DET HÄR? OCH SKA VI UT I MISSION NU? WAAAGGHHH"

fast det kanske var jag som inte hängde med för att jag var trött, i'unno.

Tror det kan vara tröttheten som spökar, de flesta har kommit med motsatt synpunkt - att den är för långsam. Men din synpunkt är viktig - de lite... trögare spelarna måste ju också ha kul.

Få upp spelet på Kongregate.

Det kommer, det kommer - ArmorGames har ensamrätt i en månad, bara.

och få chansen att vinna $1500!

Ooh, låter intressant! (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det kan vara tröttheten som spökar, de flesta har kommit med motsatt synpunkt - att den är för långsam. Men din synpunkt är viktig - de lite... trögare spelarna måste ju också ha kul.

Det kommer, det kommer - ArmorGames har ensamrätt i en månad, bara.

Ooh, låter intressant! (:

Se till att länka ihop spelets achievements på kong så man kan få lite fina poäng. Så fort ett spel har poäng att ge kommer det vara mer spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bugg? Eller ska det vara tre? I dialogen sa han "Who are you two" ellr något liknande B)

Nice spel förövrigt, lär köra klart det senare :mellow:

Hah, stämmer! I manuset står det att det bara ska vara två guerrillor, men... Jag antar att det blev tre av balanserings-skäl. Snyggt spottat, men det får nog fortsätta vara så.

Kul att du gillade det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...