Jump to content

Vilka forumiter är ni avundsjuka på?


kicken
 Share

Recommended Posts

Vinnie: Jag vet att den här killen kommer antagligen jobba på någon av Sveriges största reklambyråer eller något i den formen. Om inte ännu större, internationellt. Detta är jag extremt avundsjuk över.

AngryAxel: Han har också ett väldigt bra öga för grafisk design.

Edit: Ändrade lite om vinnie.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är avundsjuk på P-C som gör precis det han känner för. Känns väldigt spontan och nästan lite impulsiv ibland, men det är bara bra! Hade jag orkat jobba in lite pengar så hade jag förmodligen åkt iväg och varit med om saker, men eftersom att jag inte gör det så är jag fast i den tråkiga vardagsrutinen som har pågått i 18 år.

Kicken, för hans starka motivation i skolan.

The Dude&R2D2 för deras förmåga till att kunna debattera. Blir lite "Varför kan inte jag debattera så här?" varje gång jag läser era diskussioner, vare sig det är i politiktråden eller någon annan stans.

Och AngryAxel, så klart. För hans varma personlighet och all glädje han lyckas sprida runt sig (i alla fall här på forumet, men jag antar att han är minst lika bra på det utanför också)!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja ha mer motivation för skolan (kicken) och lyckas lite bättre i den samma (Umberto), vara mer konstnärlig (AngryAxel, Vinnie & Patrik) och ha det bättre ställt ekonomiskt för att kunna unna mig själv mer (Karatemorfar & Kiedis). Livet är redan roligt, men lite roligare och socialare skulle kanske också vara möjligt (KalleR & Tweak).

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte skygga nu! Är ni avundsjuka på någon/några? Skriv på vad!

Jag är avundsjuk på följande forumiter:

Tweak - Hans enorma kompiskrets och hans näst intill perfekta liv. Samt hans musiksmak.

Haha, tokstolle, det där får du förklara :(

Avis på AngryAxel; Skulle inte döda, men mycket annat, för hans fantasi och kreativitet.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja ha mer motivation för skolan (kicken) och lyckas lite bättre i den samma (Umberto), vara mer konstnärlig (AngryAxel, Vinnie & Patrik) och ha det bättre ställt ekonomiskt för att kunna unna mig själv mer (Karatemorfar & Kiedis). Livet är redan roligt, men lite roligare och socialare skulle kanske också vara möjligt (KalleR & Tweak).

:(

Håller med på samtliga punkter. Sen är jag avundsjuk på okka också, för att han är så snygg och på P-C för hans galna festliv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beundrar sjukt många här på forumet, som till exempel Axel för hur duktig han är på att fotografera, Umberto för både hans humor och hans intelligens, FerkurZ för hans egna klädstil och även hur han är väldigt vettig när det gäller i princip alla diskussioner och så vidare, men där är jag inte avundsjuk, vet inte vart skillnaden mellan avundsjuka och beundran/uppskattning går.

De jag är avundsjuka på är i alla fall P-C för att han dels är jävligt smart och dels verkar ha ett jävligt roligt liv. Jag är lite avundsjuk på mr_tobbe för jag skulle också vilja ha ett ställe som Ace att gå ut på, Kiedis för hans sköna liv och klädsmak. Och mest av allt The Dude för hans otroligt grymma debattskills, för att han är väldigt smart och också för att han samtidigt kan vara skön på en lägre nivå, liksom.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, var ska man börja? Några få ord om semantik - jag vill inte använda ordet avundsjuk, det är lite fel ord, då jag är fruktansvärt nöjd med mig själv. Med det sagt tror jag inte att jag är bäst på alla områden på det här forumet, tvärtom, men även om jag skulle kunna tänka mig att acquirea någons gitarr-skills eller liknande skulle jag inte säga att jag var avundsjuk på denne person. Kan man vara avundfrisk istället, och bara liksom erkänna en persons egenskaper och förmågor? Nåväl, det spelar nog ingen roll egentligen.

Jag beundrar väldigt många personer här, och utan att riktigt veta var jag ska börja tar vi stil och utseende. Tux är fruktansvärt snygg, FerkurZ, Karatemorfar, Tweak, Mr_Tobbe och Kalle likaså. Och en massa andra. Fan, jag inser redan nu att de här raderna kommer bli årets "klapp på axeln"-bajsande, men så får det bli, jag menar allt jag skriver. Vinnie, såklart, för hans grafiska excellens, och Patrik för hans konstnärliga ådra. GTA3_freak är en fruktansvärt bra debattör, The Dude likaså. Även R2 och Umberto passar in i den här fållan. Umberto besitter även den där lekfullt intelligenta spontaniteten som jag tycker är avundsvärd. Stell och FerkurZ har cojones som få, sånt är alltid bra att ha. Kicken är en nästan fullkomlig människa, så han behöver ingen vidare presentation - jag menar duktig skribent, engagerad, motiverad, rolig, kreativ, blablabl... Folk som är musikaliska/har ett starkt intresse för musik är också något som ger ett plus i kanten i min bok, typ felshoe, Kiedis, R2, Kvaddadpadda, Tweak, m fl.

Och ni alla är bara... Fruktansvärt trevliga och bra personer.

Förlåt om allt det här kändes krystat, men som sagt - jag menar allt, och folk förtjänar att få höra att de är bra. Och jag är helt säker på att jag glömt en massa folk nu, men det får lov att vara, förhoppningsvis blir ingens självkänsla nedslagen av att en tjugoåring på internet med ninjaavatar glömt att skriva med dem på en lista i ett diskussionsforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, var ska man börja? Några få ord om semantik - jag vill inte använda ordet avundsjuk, det är lite fel ord, då jag är fruktansvärt nöjd med mig själv. Med det sagt tror jag inte att jag är bäst på alla områden på det här forumet, tvärtom, men även om jag skulle kunna tänka mig att acquirea någons gitarr-skills eller liknande skulle jag inte säga att jag var avundsjuk på denne person. Kan man vara avundfrisk istället, och bara liksom erkänna en persons egenskaper och förmågor? Nåväl, det spelar nog ingen roll egentligen.

Jag beundrar väldigt många personer här, och utan att riktigt veta var jag ska börja tar vi stil och utseende. Tux är fruktansvärt snygg, FerkurZ, Karatemorfar, Tweak, Mr_Tobbe och Kalle likaså. Och en massa andra. Fan, jag inser redan nu att de här raderna kommer bli årets "klapp på axeln"-bajsande, men så får det bli, jag menar allt jag skriver. Vinnie, såklart, för hans grafiska excellens, och Patrik för hans konstnärliga ådra. GTA3_freak är en fruktansvärt bra debattör, The Dude likaså. Även R2 och Umberto passar in i den här fållan. Umberto besitter även den där lekfullt intelligenta spontaniteten som jag tycker är avundsvärd. Stell och FerkurZ har cojones som få, sånt är alltid bra att ha. Kicken är en nästan fullkomlig människa, så han behöver ingen vidare presentation - jag menar duktig skribent, engagerad, motiverad, rolig, kreativ, blablabl... Folk som är musikaliska/har ett starkt intresse för musik är också något som ger ett plus i kanten i min bok, typ felshoe, Kiedis, R2, Kvaddadpadda, Tweak, m fl.

Och ni alla är bara... Fruktansvärt trevliga och bra personer.

Förlåt om allt det här kändes krystat, men som sagt - jag menar allt, och folk förtjänar att få höra att de är bra. Och jag är helt säker på att jag glömt en massa folk nu, men det får lov att vara, förhoppningsvis blir ingens självkänsla nedslagen av att en tjugoåring på internet med ninjaavatar glömt att skriva med dem på en lista i ett diskussionsforum.

Konstigt att ingen kommenterat ditt inlägg! Jag blev oerhört rörd när jag läste det du skrev om mig, verkligen! Och det gäller nog inte bara mig, massor av fina komplimang du ger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, jag dödade tråden ):
Ingen kan toppa din avundsjuka...

Jag är avundsjuk på KalleR för han är så jäkla cool. P-C verkar ha ett händelsefyllt storstadsliv, precis vad jag saknar i mitt liv. På Kebab för att hans familj (nästan?) aldrig bråkar/grälar, även att han inte blir arg så ofta. AngryAxel för att han är så urgulligt trevligt, fattar inte hur han orkar. Avundsjuka på Umbertos söta humor har även uppstått, den är helt underbar!

Det är dom som jag rankar högst i min avundsjuka-lista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...