Jump to content

Sommar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Sommar är allting. Sommar är när man kan bada. Sommar är när man kan sitta i gräset och sola sig och bara prata skit eller politik, som jag gjort i dag. Sommar är när man kan ta med sig bergsprängaren och åka ut till något avlägset ställe och dunka musik med vännerna. Sommar är utefester. Sommar är balkonger och veranda. Sommar är fotboll varje dag. Sommar är när man kan gå till kiosken och köpa en Mariestad. Sommar är när man kan ligga i gräset bredvid ån och bara titta hur vacker våran värld är. Sommar är ingen skola. Sommar är lite CS. Sommar är partymusik. Sommar är festivaler. Sommar är kärlek. Sommar är pussar, hångel, sex och tjejer. Sommar är lättklätt. Sommar är tälta. Sommar är inte vinter. Sommar är sommar. Sommar är ett stort hjärta.

+1. Kunde inte sagt det bättre själv. 10e smäller det! :D

(Har dock smygstartat redan och badat 2ggr samt solat på mig en lagom förbränna. yey)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sommar för mig är helt oplanerade dagar då man kan vara hur spontan man vill. Att ringa ett par polare på förmiddagen efter att ha fått sova utan att behöva bli väckt och planera en tur till stranden är top-notch.

Grillning, doften av våt asfalt och sommartoppen på P3 är också stark sommarkänsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sommar för mig är helt oplanerade dagar då man kan vara hur spontan man vill. Att ringa ett par polare på förmiddagen efter att ha fått sova utan att behöva bli väckt och planera en tur till stranden är top-notch.

Grillning, doften av våt asfalt och sommartoppen på P3 är också stark sommarkänsla.

Våt asfalt, så bra bra bra! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...