Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Otroligt mycket nytt! Crackdown 2, L4D2 och det nya Splinter Cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Lol @ killen som satt inne på toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Lol @ killen som satt inne på toan Hahaha, ja. Undra om vi kommer att få se mer från L4D2 ikväll när EA har presskonferens? Halo:ODST nu. Det ser jävligt coolt ut, särskilt explosionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Alan Wake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 ALAN WAKE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Nu pratar de ju om Instant TV, skulle vi i Sverige också få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Nu pratar de ju om Instant TV, skulle vi i Sverige också få det? Det var något av det vi skulle få, såg vår flagga, men kommer inte ihåg vad det var, tror det var filmer&tv-program, dock inte det där med live-TV, det var bara för UK och Irland tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 MGS kommer till 360!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Blev faktiskt.. Rätt imponerad utav motion-controllern, det jag sett än så länge, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Blev faktiskt.. Rätt imponerad utav motion-controllern, det jag sett än så länge, dvs. Det var okej. Men kolla på när de körde bilspelet, måste var oskönt och tråkigt att inte ha något att hålla i när man "styr". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Det var okej. Men kolla på när de körde bilspelet, måste var oskönt och tråkigt att inte ha något att hålla i när man "styr". Samtidigt kan du ju greppa tag i vad som helst och hålla i. Anyways, dags att släppa datorn lite och vänta in EA, hoppas på bra saker från dem också, Microsoft öppnade verkligen upp stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Var jävligt imponerad till en början där, men sista halvtimmen drog ner intrycket något. Är väldigt delad till huruvida rörelsestyrda spel verkligen bidrar till så mycket, visst, det finns det säkert, men det som Molineux visade var saker jag aldrig skulle vilja göra i ett spel. Ja, det är ruggigt coolt att det går, men jag är tveksam till om det går att göra roliga spel på det. Framtiden får utvisa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) Samtidigt kan du ju greppa tag i vad som helst och hålla i. Anyways, dags att släppa datorn lite och vänta in EA, hoppas på bra saker från dem också, Microsoft öppnade verkligen upp stort. Svårt att slå det här. Milo var rätt imponerande men jag tvivlar på att det kommer att fungerar. Var jävligt imponerad till en början där, men sista halvtimmen drog ner intrycket något. Är väldigt delad till huruvida rörelsestyrda spel verkligen bidrar till så mycket, visst, det finns det säkert, men det som Molineux visade var saker jag aldrig skulle vilja göra i ett spel. Ja, det är ruggigt coolt att det går, men jag är tveksam till om det går att göra roliga spel på det. Framtiden får utvisa det. Ja. Och den här virtuella personen Milo, hur roligt kommer det att vara? Ungefär som Avatars, men lekar runt med det i 10-20 minuter en gång i månaden. Redigerad 1 juni, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Svårt att slå det här. Milo var rätt imponerande men jag tvivlar på att det kommer att fungerar. Ja. Och den här virtuella personen Milo, hur roligt kommer det att vara? Ungefär som Avatars, men lekar runt med det i 10-20 minuter en gång i månaden. Jag tror inte de storsatsar på just det, utan att de visar att det går, och att det går att göra riktigt bra. Jag är inte heller speciellt mycket för motion-control, men för de som gör det kan det här bli riktigt bra, och det är ju så mycket mer än bara spel, som de visade. Sony och Nintendo får ha mycket att komma med för att slå det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Projekt Natal var verkligen jättebra imo. Såg ju ut att funka väldigt bra för att vara en beta. Halo 3: ODST och Halo Reach blir spännande. MW2 såg helt jävla amazing ut. Twitter, Last.FM, 1080p film stream till Sverige.... Helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) såg nyss trailern för crackdown 2 och ja... sitter här och skakar som fan OMG!!! EDIT: såg en agility orb . och det verkar som dom har kvar samma explosions effekter och dom nya gubbarna ser ju så jävla grymma ut! edit2: det här året känns plötsligt mycket längre Redigerad 1 juni, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) Har EA's briefing varit i en timme redan eller börjar det nu? Om det har varit, vad har visats? Nu är det bara en enormt widescreen-video med en massa skit. Edit: Ja det börjar nu. Eller så är det en rebroadcast, men skit samma, jag får ju iaf se det. Redigerad 1 juni, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Uh, flyttade de nyss release-datumet på Fight Night? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Uh, flyttade de nyss release-datumet på Fight Night? Jag tror det. En, eller två veckor tidigare? Det är väl bra, för de som hypar det. Jag såg den där trailern för The Sabotager för några dagar sedan, och nu fick vi se lite gameplay. OMG. "And yes, you will be able to climb the Eiffel Tower"... Lätt köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) APB, APB, APB, APB!!!!! JAAA!! Verkar som Knights of The Old Republic kommer bli stort, ser fram emot mer från det spelet. Redigerad 1 juni, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts