Jump to content

Dagens feelgood


MeanMachine
 Share

Recommended Posts

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-1186835592297_14316.mp4

SLUTET - När det blir helt knäpptyst i bilden och en av killarna säger "Nu är vi torsk".

Vad blir det.. permanent indraget körkort + 4000 kr böter? För en kille på ~18-20 år som åker runt i morsans Toyota? Ajaj..

Polisen <3

Bara jag som inte kan kolla på videon? Varje gång jag provar så hänger sig FF och den fungerar inte heller i IE.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara jag som inte kan kolla på videon? Varje gång jag provar så hänger sig FF och den fungerar inte heller i IE.

Videon hängde sig i FF för mig. Jag har VLCs plugin eller vad det är. Well. Jag klickade på arkiv -> spara sida som .mp4 och laddade ner filmen och sedan kunde jag se på den. Förstår inte hur X tänkte när han postade den här i feelgoodtråden. Visst är det bra att polisen finns. Men det var ingen feelgoodkänsla över filmen alls IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Videon hängde sig i FF för mig. Jag har VLCs plugin eller vad det är. Well. Jag klickade på arkiv -> spara sida som .mp4 och laddade ner filmen och sedan kunde jag se på den. Förstår inte hur X tänkte när han postade den här i feelgoodtråden. Visst är det bra att polisen finns. Men det var ingen feelgoodkänsla över filmen alls IMO.

Feelgoodkänslan var ju såklart att idioterna blev tagna. Köra mot rött så jävla solklart. Fyfan säger jag, även fast jag själv kör som en biltjuv ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-1186835592297_14316.mp4

SLUTET - När det blir helt knäpptyst i bilden och en av killarna säger "Nu är vi torsk".

Vad blir det.. permanent indraget körkort + 4000 kr böter? För en kille på ~18-20 år som åker runt i morsans Toyota? Ajaj..

Polisen <3

Han kommer snart upp i domstol för grov vårdslöshet i trafik efter att några hade mailat filmen till polisen :naughty:

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ni har kanske sett några "office lip dubs" här och var men by far den mysigaste är denna. Inte för att den är bättre än någon annan utan för att i alla andra videos är det ungdomar som gärna skämtar med sig själva medans det i den här videon är vuxna, vanliga människor som skojar till det. Det bästa ögonblicket måste vara 2:08! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...