Jump to content

#GTASajten.com


Gof
 Share

Recommended Posts

Jag vill ha en seriösare kanal där inte du och alla andra som bara gillar att tramsa behöver hänga, har du svårt att acceptera att jag inte tycker om att umgås med barn? Och med seriösare menar jag verkligen inte tråkigare, men det blir bara så jäkla låg nivå på GTAsajtens IRC-kanaler och för mycket spam.

Edit: Jag tycker inte att vi ska göra två kanaler alltså, men jag tycker att den bör hålla högre standard. Perfekta vore om den var modererad av Stellhell och KalleR som det var förr i tiden (om jag minns rätt).

Mmm, jag håller med. Jag tror att ett problem är att det är fel människor som håller i trådarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha en seriösare kanal där inte du och alla andra som bara gillar att tramsa behöver hänga, har du svårt att acceptera att jag inte tycker om att umgås med barn? Och med seriösare menar jag verkligen inte tråkigare, men det blir bara så jäkla låg nivå på GTAsajtens IRC-kanaler och för mycket spam.

Edit: Jag tycker inte att vi ska göra två kanaler alltså, men jag tycker att den bör hålla högre standard. Perfekta vore om den var modererad av Stellhell och KalleR som det var förr i tiden (om jag minns rätt).

Thank you!

Jag håller fullständigt med i det du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*klappar kicken* Du hade bara lite otur :)

Spårade ut lite i slutet, jag och vicke satt och lirade tills what.. 30-50 minuter efter du leftade? xD

 <03:40:39> <kicken> ska sova

 <03:40:55>		  ByeEE

 <03:40:59>		  |<--	kicken has left irc.quakenet.org (Quit: - nbs-irc 2.39 - www.nbs-irc.net -)

 <03:54:32> <Gizgiz> dunno

	   <03:57:09>		  varför sitter vi o lirar  egentligen?

	   <03:57:35>		  spårade ur för en timme sen  typ

	   <03:59:20>		  ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

 <03:40:39> <kicken> ska sova

 <03:40:55>		  ByeEE

 <03:40:59>		  |<--	kicken has left irc.quakenet.org (Quit: - nbs-irc 2.39 - www.nbs-irc.net -)

 <03:54:32> <Gizgiz> dunno

	   <03:57:09>		  varför sitter vi o lirar  egentligen?

	   <03:57:35>		  spårade ur för en timme sen  typ

	   <03:59:20>		  ^^

Haha äg.

Det spårade ur långt innan vi slutade. Men jag och Giz spelade bara i ca 15 minuter helt själva.

Vi satt och dötryckte på tärningarna. Bleh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...