Jump to content

Mega Shark VS. Giant Octopus


VickeX
 Share

Recommended Posts

Absolut inte.

Skulle nästan kunna vara en väl genomförd fake för kameraarbetet och animationerna ser rätt amatörmässiga ut.

Kolla filmtitlarna - what the hell?

http://www.theasylum.cc/store/index.php?cPath=21

Haha sant. Märkte sedan nu efteråt också att en hel del saker i trailern ser väldigt fult ut. Men jag är ändå lite hypad. Det ser helt sjukt komiskt ut. En gigantisk haj som flyger på samma höjd som ett flygplan, wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha sant. Märkte sedan nu efteråt också att en hel del saker i trailern ser väldigt fult ut. Men jag är ändå lite hypad. Det ser helt sjukt komiskt ut. En gigantisk haj som flyger på samma höjd som ett flygplan, wtf?

What!? Jag trodde du skämtade bara eftersom trailern var så underhållande värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore ju nice om det vore riktigt. Skulle lätt se den! B-filmer är så jävla härliga!

Håller med. Först måste jag medge att jag inte tyckte att den såg så B ut från första början. Jag var allt för inne i att märka vad som hände. Det var så sjukt löjligt så att det var så stort och så. Sedan efter att jag såg den fula explosionen av flygplanet och den flygande hajen så började jag se allt annat dåligt också. Fast annars så tycker jag inte att trailern var speciellt dåligt. Den ger ju inte ut för mycket och jag tycker att det inte verkade vara allt för dåliga skådisar.

Längtar fortfarande till denna film, trots att den inte är någon Bollywood/Hollywoodproduktion direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...