Jump to content

Fantastisk upptäckt!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vice, Fin ide. Men, var den värd en egen tråd? :ph34r:

tack. Japp, för det gör att man kan spara 5$ per tur. Många bäckar små...

Är du skön eller? Det visste jag och jag antar många andra sedan första dagen jag började spela. Sedan får man bara en stjärna och det kostar bara 5$ ändå.

Vice. du är skön<:

hehe tack. D: Jag visste det faktiskt inte. Och nu slipper du/man ju en stjärna och -5$. Det är ju suveränt. Jag kom på det av misstag. Jag råkade krocka med mitträcket och flög in där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Grymt!

Många bäckar små, bildar en stor å.

Ja, men storleken har egentligen ingen betydelse. det är hur det används som räknas... :ph34r:

Nej, men seriöst. Det är faktiskt ganska bra. Jag kör alltid där nu. Går snabbt med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda fördelen med detta är att man slipper bromsa in för bommarna om man vill slippa en stjärna. Men det funkar ju i princip bara för motorcyklar, som ändå slipper undan den där stjärnan snabbt nog. Det är klart det är smidigt, om det funkar. Men det gör det ju sällan, man smäller ju i kanterna med de flesta bilarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda fördelen med detta är att man slipper bromsa in för bommarna om man vill slippa en stjärna. Men det funkar ju i princip bara för motorcyklar, som ändå slipper undan den där stjärnan snabbt nog. Det är klart det är smidigt, om det funkar. Men det gör det ju sällan, man smäller ju i kanterna med de flesta bilarna.

Jag har tipsat om detta i "tips och trix"-tråden. Man kan åka i mitten av tullarna för att slippa poliserna. Detta funkar också med bilar men man måste sakta ner något. För klumpiga bilar funkar inte heller. Men om du är en duktig bilförare så kan du lätt komma igenom där utan att sakta ner allt för mycket. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tipsat om detta i "tips och trix"-tråden. Man kan åka i mitten av tullarna för att slippa poliserna. Detta funkar också med bilar men man måste sakta ner något. För klumpiga bilar funkar inte heller. Men om du är en duktig bilförare så kan du lätt komma igenom där utan att sakta ner allt för mycket. :ph34r:

Inget för Henki alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har väl aldrig egentligen försökt utom med motorcyklar. Jag brukar ta stjärnan och vara nöjd. Transporterar jag en snygg bil, en Stevie-bil eller inte får ha stjärnor efter mig brukar jag ta $5 och vara nöjd med det, sålänge jag tränger mig i kön. Däremot har jag testat det där med att hålla in Cinematic Camera-knappen (O / B ), men det funkar inte. Inte heller att byta vinkel "permanent".

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som hoppades på (VÄRSTA SAKEN :ph34r:)?

Trodde någon hade hittat något grymt som fan, sen när man läser så ba :o

Jag trodde också att det var något HELT nytt!

Fast det spelar ingen roll, för Vice är ju alltid nice. :D

Samma här :)

Ta inte livet så seriöst, vi kommer inte levande ur det ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...