Jump to content

Sveriges värsta bilförare


SilentViper
 Share

Sveriges värsta bilförare  

24 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja nu är säsong 2 över och tänkte vi kunde väl diskutera hur det var under dessa 9 avsnitt. Själv skrattade jag alltid åt Gurkan Västeråsaren han var absolut en av de bästa skrattade även åt Anitha ibörjan som hon körde sen vart det inte lika kul med henne då hon lugnade sig allt mer. Men Gurkan har alltid varit min favorit i programmet skulle lätt vilja träffa han IRL i Västerås. Säsong 2 var klart en av de bästa säsonger som har visat skrattade typ hela tiden när ja såg det speciellt åt Gurkan med hans "Jao" "Jävla idiot". Nej hoppas verkligen på en säsong till.

Vote: Ja, Hela programmet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu är säsong 2 över och tänkte vi kunde väl diskutera hur det var under dessa 9 avsnitt. Själv skrattade jag alltid åt Gurkan Västeråsaren han var absolut en av de bästa skrattade även åt Anitha ibörjan som hon körde sen vart det inte lika kul med henne då hon lugnade sig allt mer. Men Gurkan har alltid varit min favorit i programmet skulle lätt vilja träffa han IRL i Västerås. Säsong 2 var klart en av de bästa säsonger som har visat skrattade typ hela tiden när ja såg det speciellt åt Gurkan med hans "Jao" "Jävla idiot". Nej hoppas verkligen på en säsong till.

Vote: Ja, Hela programmet

Klart att det var en av de bästa när det bara finns två. :naughty:

Tittar knappt på tv längre och detta var inget undantag. Såg dock detta för några år sen och då var det helt ok.

Yes, säsong 1 is the way to go. Har den liggandes på hårddisken. Sett de fyra första avsnitten. ;P

-------

När säsong ett gick för några år sedan så var jag inte alls intresserad av bilkörning, så att sitta och titta på ett program som handlade om just det var jag inte alls intresserad av att göra.

När jag nu fick nys om tvåan när det startade så tänkte jag att det borde vara sjukt skoj att se på. Nu när jag har körkort och vet hur det egentligen ska gå till. Det är sjukt skoj att sitta och flina lite förnöjt åt situationerna som stackarna blir utsatta för. Skadeglädje är den bästa glädjen.

Men i alla fall, jag tycker den skönaste personen genom de båda säsongerna är "Snappe" från ettan, men i tvåan är det många fler sköna personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fick den som vann? Indraget körkort?

Jag vet inte hur det är i tvåan, men eftersom allting i tvåan är i princip kopierat från ettan så kan jag gissa på att det blir något snarlikt som i ettan.

En cykel.

25st körlektioner.

Indraget körkort, enda sättet att få tillbaka det är att använda alla sina 25 lektioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis klart ett avsnitt, hur fan fick dom körkort från första början?

Bra fråga!

Antingen har de skärpt sig något otroligt under uppkörningen/-arna, eller så var kontrollanten väldigt dålig.

Patrik, den yngsta killen i säsong 2, fick kortet efter 11(!) uppkörningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra fråga!

Antingen har de skärpt sig något otroligt under uppkörningen/-arna, eller så var kontrollanten väldigt dålig.

Patrik, den yngsta killen i säsong 2, fick kortet efter 11(!) uppkörningar.

Då är man väl kanske inte lämpad till körkort, just då. Sen satt han ju och skrev SMS och åt godis under hela körningen i stan, han kunde ju dessutom inte skilja på höger och vänster. Då förstår jag att det tog honom 11 uppkörningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...