Jump to content

Slopa inriktningen på Grand Theft Auto-spel


minigun
 Share

  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag kom inte hit för GTA IV, men jag kom självklart hit för att snacka GTA (i början), nu är jag mest i Allmänt, Loungen och Spel.

Men jag tror att det är just GTA som gör att vi får nya medlemmar! :confused:

Menade ju att du kom hit efter vi hade fått vårt IV forum. Och sen har du nu stannat här typ snart i 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Random forum som Flashback?

Hahaha, du är ju tamejfan slut i huvudet på riktigt.

Han menar nog randomforum som i ett forum som inte har en speciell inriktning. Jag vet att du blir alldeles våt mellan benen när du ser något som du kan vända till en förolämpning men håll dig lite i skinnet, va.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Minigun kände jag igen som ett troll och att se han starta denna tråd får mig bara tro att han är helt slut i huvet. :)

Vad är det för påhopp? Jävla äckel..

Får en känsla av att många ratar idén bara för att den råkar komma från mig, kanske för att jag har en annorlunda syn på världen än andra. Det är ju synd om det skulle vara så.

I vilket fall som helst så talar ju omröstningen klarspråk. GTA-inriktningen ska inte slopas då de flesta verkar vilja ha kvar den. Skadar knappast på något sätt, men lite onödigt tycker jag att den är. Men men :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...