Jump to content
Hultenius

Forumet reparerat

29 inlägg i denna tråd

Forumet är nu reparerat efter en lite annorlunda och betydligt allvarligare databaskrasch än vanligt. Det kan finnas fler problem så låt mig veta om ni hittar något konstigt.

Om ca 2 månader flyttar forumet till en ny server med 4 GB RAM. Förhoppningsvis ska det minska alla problem med korrupta databasfiler i framtiden. Det är iaf min teori.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag tyckte det var roligt med trådchatten ;D

Nja, det var ganska onice faktiskt. Ber om ursäkt för mina "Vad betyder runka?"-trådar, tyckte i en kort stund att det skulle bli helskoj. Men det var det inte. Och som salt i såret så råkade jag trippelposta. :mf_doof:

Fint jobbat Hultenius.

Redigerad av Kebab

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt.

Shame on you.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt.

Shame on you.

Förlåt för tråden jag gjorde. :mf_doof:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Shame on you.

Sorry, boss. :mf_doof:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Shame on you.

Jag gjorde inga spamtrådar. :mf_doof:

can i haz a cookie

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag gjorde inga spamtrådar. :ph34r:

can i haz a cookie

Neither did I :mf_doof:

Well.. Ni har ju inte betett er ovanligt bra. Ni var bara inte några som betedde sig dåligt :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Shame on you.

För min del ber jag om ursäkt till en viss del.

Men att vi informerade varandra om vad som pågick och skrev korta meddelande till varandra tycker jag inte man kan kritisera.

För övrigt: Tack för det snabba agerandet Mr H.

Redigerad av Vice.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Shame on you.

Det var KalleR som vilseledde mig. <_<

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Men att vi informerade varandra om vad som pågick och skrev korta meddelande till varandra tycker jag inte man kan kritisera.

Ja, de va tur. Ni avstyrde nog minst 2 självmord!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ja, de va tur. Ni avstyrde nog minst 2 självmord!

<_<

Det var länge sen forumet var så roligt som idag!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in