Jump to content

Nästa DLC borde vara...


KrigareN
 Share

Recommended Posts

att man jobbar som korrupt polis i Liberty City.

Man får tillgång till polisstationer, man får bära polisuniformer och köra polisbil med medföljande konstaplar och man kan stanna folk och döda personer som bryter mot lagen utan att få polisen efter sig.

Med massa tillhörande uppdrag inom den korrupta polisvärlden, så vi som saknade en polisuniform i IV äntligen får uppleva detta, fler som hoppas på det än jag ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att man jobbar som korrupt polis i Liberty City.

Man får tillgång till polisstationer, man får bära polisuniformer och köra polisbil med medföljande konstaplar och man kan stanna folk och döda personer som bryter mot lagen utan att få polisen efter sig.

Med massa tillhörande uppdrag inom den korrupta polisvärlden, så vi som saknade en polisuniform i IV äntligen får uppleva detta, fler som hoppas på det än jag ? :)

Har svårt att tro att en polis dödar en person som t.ex. kört för fort.

Tror inte att idéen skulle hålla i längden dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar autoshops. hoppas karaktären i nästa dlc är lite inblandad i brucies affärer och man kommer kynna styla bilar.

Håller med, det pratades om att man kunde göra så mycket och att man kunde gå in i massor av byggnader mm innan GTA IV släpptes.

Det är ju ett riktigt uselt utbud av klädesaffärer till att börja med, sen tycker jag de gott och väl kunnat gjort så att man kunde styla bilar också.

Tycker nog att GTA San Andreas är det mest lyckade GTA spelet, det är riktigt ruggigt bra ännu även fast grafiken börjar bli gammal.

Om jag skulle betygsätta båda skulle det nog se ut såhär;

GTA San Andreas 10/10

GTA IV 8/10 av den enkla anledningen att GTA San Andreas känns så mycket mer livligare, finns mycket mer att göra och det har verkligen den där GTA feelingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...