Jump to content

Nästa DLC borde vara...


KrigareN
 Share

Recommended Posts

att man jobbar som korrupt polis i Liberty City.

Man får tillgång till polisstationer, man får bära polisuniformer och köra polisbil med medföljande konstaplar och man kan stanna folk och döda personer som bryter mot lagen utan att få polisen efter sig.

Med massa tillhörande uppdrag inom den korrupta polisvärlden, så vi som saknade en polisuniform i IV äntligen får uppleva detta, fler som hoppas på det än jag ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att man jobbar som korrupt polis i Liberty City.

Man får tillgång till polisstationer, man får bära polisuniformer och köra polisbil med medföljande konstaplar och man kan stanna folk och döda personer som bryter mot lagen utan att få polisen efter sig.

Med massa tillhörande uppdrag inom den korrupta polisvärlden, så vi som saknade en polisuniform i IV äntligen får uppleva detta, fler som hoppas på det än jag ? :)

Har svårt att tro att en polis dödar en person som t.ex. kört för fort.

Tror inte att idéen skulle hålla i längden dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar autoshops. hoppas karaktären i nästa dlc är lite inblandad i brucies affärer och man kommer kynna styla bilar.

Håller med, det pratades om att man kunde göra så mycket och att man kunde gå in i massor av byggnader mm innan GTA IV släpptes.

Det är ju ett riktigt uselt utbud av klädesaffärer till att börja med, sen tycker jag de gott och väl kunnat gjort så att man kunde styla bilar också.

Tycker nog att GTA San Andreas är det mest lyckade GTA spelet, det är riktigt ruggigt bra ännu även fast grafiken börjar bli gammal.

Om jag skulle betygsätta båda skulle det nog se ut såhär;

GTA San Andreas 10/10

GTA IV 8/10 av den enkla anledningen att GTA San Andreas känns så mycket mer livligare, finns mycket mer att göra och det har verkligen den där GTA feelingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag kan tippa på att det kommer att komma någon form av DLC till PS3. Dock inte något lika stort som LAD.

Jag tror mer på lite nya bilar, vapen, kläder, och fler byggnader att utforska. Kanske till och med safehouses.

Personligen tycker jag att GTA IV hade kasst utbud på safehouses (well, för att inte tala om kläder och allt annat).

Med alla pengar som man får så finns det inget att göra med dom. I San Andreas fanns det ett bra utbud av safehouses även om många var kopior så fick man chansen att mer exakt välja var man ville spara. Sedan kände man sig även snäppet mäktigare med massor av köpta hus. Well, gta IV bygger ju trots allt på fattiga immigranter och deras känsla av att kastas in i storstaden även om Niko, ironiskt nog, klagar på att han har så lite pengar trots att man kan gå runt med miljoner på sig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske dags att höja nivån på diskussionen lite.

Det är väl dock högst troligt att det inte kommer något DLC förrän efter att den andra episoden till 360 har släppts. Efter det borde det inte heller vara för länge tills nästa 'riktiga' del i serien kommer, och eftersom de lagt stora resurser på DLC:na vore det logiskt om de fokuserar om på nästa stora del istället för att släppa en mindre DLC till PS3 som bara kommer få skit kastat på sig när man (som sig bör) ställer den/dem emot de som 360 fick vilket knappast R* är kända för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll käften med allt jävla tjat om ps3. buhu ni köpte fel konsol med sämre spelutbud *sadface*

ert egna fel

Och MS gjorde fel att betala för DLC när DLC redan var planerat av Rockstar, och fler och fler köper PS3 så Rcokstar kommer ångra att dem sålde för dem hade lätt tjänat mer på att släppa LAD till alla tre plattformarna (PS3/X360/PC).

X360 tiden är ute, Sony har tagit mark så alla argument för vilken av dem två som skulle vara den bästa konsollen och vilken man borde köpa eller köpt är inte aktuella längre.

BTW för alla andra så har Rockstar sagt att DLC kommer komma till PS3 och kontrakt på DLC är lätta att bryta, jag tippar på att vi kommer se LAD sent i år eller tidigt 2010

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...