Jump to content

Är du sugen på TLAD?


VickeX
 Share

The Lost and Damned  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej så det jag behöver för att köra TLAD är:

En nätverkskabel, 1600 Points och en 20 GB hårddisk?

Yes. Eller för att göra det mindre konkret; internetanslutning, tillräckligt med MS-points och en hårddisk.

EDIT: Oväntat att de med PS3 påstår att de inte vill ha TLaD.. :D

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yes. Eller för att göra det mindre konkret; internetanslutning, tillräckligt med MS-points och en hårddisk.

EDIT: Oväntat att de med PS3 påstår att de inte vill ha TLaD.. :o

Håller med. Den senaste trailern fick ju Henkibojj lite sugen iaf. Och även om man inte Kan få det så borde man väl egentligen vilja ha det.

Fast dem kanske insett att de aldrig kommer få det, och sedan lagt det långt bak i minnet så att de inte ska bli ledsna i ögat om de börjar tänka på vad de missar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Ps3 men hade inte bangat TLAD. Känns dock som att de har skjutit upp på det hur länge som helst nu. Skulle det inte komma i November/December? :D

Har aldrig funnits något releasedatum som skjutits upp, dock har vetskapen funnits om ett det ska komma. Känns dock som ett rätt lämpligt tillfälle, GTA IV är inte särskilt hett längre och nu är ett bra läge att hetta upp grytan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig funnits något releasedatum som skjutits upp, dock har vetskapen funnits om ett det ska komma. Känns dock som ett rätt lämpligt tillfälle, GTA IV är inte särskilt hett längre och nu är ett bra läge att hetta upp grytan. :D

Det har det väl? På ett ungefär iaf.

20 November, eller någonstans därikring hade det väl ett satt releasedate. Sedan så blev det ju uppskjutit. Men det har bara blivit uppskjutit en gång ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än jag som håller på att längta ihjäl sig nu? Jag ska köpa det direkt på tisdag! :D

Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager"

.

Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager"

http://www.spelbutiken.se/catalog/images/b...064-forside.jpg.

Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. :lol:

Jag kom på att jag kanske också måste vänta en dag eller två eftersom jag inte har fått min hårddisk från Webhallen än. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager"

http://www.spelbutiken.se/catalog/images/b...064-forside.jpg.

Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. :lol:

Jag kom på att jag kanske också måste vänta en dag eller två eftersom jag inte har fått min hårddisk från Webhallen än. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...