Jump to content

LEK: Vilken forumit är vilken?


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 456
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Forumit 4 - Green Goblin. :(

Du får egentligen inte svara, men eftersom ingen annan verkar svara så är det okay. :teehee:

1. KvaddadPadda

2. Adrian G

3. Tweak

4. Kebab

5. MiRRe

Dags att PMa. Beskriv er själva med en mening. Beskriv hur ni är på forumet och inte IRL, om det skiljer sig. Ta gärna med någon svaghet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar verkligen den här leken, men den blir lite för "rushad" på något sätt. ~två dagar av förberedelse och sedan när det gäller så blir den färdigspelad på någon timma (a.k.a. nästan färdig när man tittar in i tråden). Önskar det fanns något sätt att göra leken lite mer "mättad". :hmm:

Skulle förresten vara kul med fler omgångar i stil med den förra - där man PM:ar bilder och inte texter. Youtubeklipp och sådant kan ju också vara något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför det? :lol:

För jag hade inte tid.

Jag gillar verkligen den här leken, men den blir lite för "rushad" på något sätt. ~två dagar av förberedelse och sedan när det gäller så blir den färdigspelad på någon timma (a.k.a. nästan färdig när man tittar in i tråden). Önskar det fanns något sätt att göra leken lite mer "mättad". :hmm:

Skulle förresten vara kul med fler omgångar i stil med den förra - där man PM:ar bilder och inte texter. Youtubeklipp och sådant kan ju också vara något?

Jo, jag vet, jag har själv tänkt på det men jag vet egentligen inte hur det kan lösas. Jag har redan förhindrat för många gissningar. Fler forumiter att gissa på är inte heller så bra, eftersom det inte kommer finnas många kvar som kan gissa.

Iaf.

Forumit 1: MiRRe (kattälskaren)

"Syns inte i så många trådar, men är trevlig."

Forumit 2: KvaddadPadda (Umberto)

"Inte så aktiv skribent, skriver mest i MFG då och då."

Forumit 3: Kebab (FerkurZ)

"Jag brukar vilja likna mig själv vid en snel hest, men i själva verket är jag nog emellanåt ganska slö och tråkig."

Forumit 4: AngryAxel (RavenE)

"Jag är en pojke på nitton vårar som gillar långa nattpromenader i Loungens värmande sken, har en evig förkärlek för att dela med mig av min musiksmak, och... skiter regnbågar."

Forumit 5: Adrian G (Mathias)

"Mycket social och försöker vara så trevlig och hjälpsam så möjligt."

----------------

Jag upptäckte nu att jag egentligen inte fått in alla fem PMs, utan AngryAxel har fått leken lite om bakfoten och tror att man kan PMa in när man känner för att vara med. :)

Hur som helst, eftersom att Tweak ändå inte verkar ha skickat in än så swappar jag plats lite lätt.

Deltagande är alltså:

*AngryAxel

*Kebab

*MiRRe

*Adrian G

*KvaddadPadda

Börja gissa.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...