Jump to content

LEK: Name it!


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Ingen Happy Meal-leksak direkt! Högkvalitativ kassa som min lillasyster (really) fick i juklapp för något år sedan. :innocent:

Jag vill ha en bild på ett läskburksberg, beståendes av minst 14 burkar. Det måste ni kunna fixa.

Hah. I'm on it. :D

Edit:

Nameitffs_1086497_0.png

*Väntar på bekräftelse*

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab är inte online, Marquis hade hatten innan mig, och felshoe var först.

Hade inte Marquis varit den som gett mig hatten så hade han fått den, för att hans hål är större och postad inom en rimlig tid, men nu var det inte så. Och Kebab är ju som sagt inte online för att posta sitt megahål, så felshoe får hatten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab är inte online, Marquis hade hatten innan mig, och felshoe var först.

Hade inte Marquis varit den som gett mig hatten så hade han fått den, för att hans hål är större och postad inom en rimlig tid, men nu var det inte så. Och Kebab är ju som sagt inte online för att posta sitt megahål, så felshoe får hatten. B)

Sådär får det väl inte gå till? :D

Alltså, jag bryr mig inte över huvudtaget egentligen men man ska väl ändå utgå från bildmaterialet? :D

Jag ska på träning snart så ge felshoe hatten hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och vart är väggen? :D

Och vad menar du Marquis? MÅSTE man utgå från den bästa bilden? Jag tänkte att det skulle vara den som var först?

.. Om det kommer mer än ett bidrag under en väldigt kort stund så måste hattägaren godkänna bilden. (Alltså punkt 5-6)

5. Hattägaren måste godkänna bilden innan hatten går vidare.

6. När bilden är godkänd av hattägaren, så går hatten vidare till dig

Tror det diskuterades nån annanstans att det skulle bedömas efter innehåll också B)

Enligt mig bör det vara bästa bilden enligt hattägaren som "vinner".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...