Jump to content
VickeX

The Lost and Damned Hands-On

51 inlägg i denna tråd

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! :)

Ska bli så jävla kul med lite nytt... och det kommer en episod till! AH!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Vet någon varför de bara "satsar" på xbox

Microsoft gav Rockstar en jävla massa pengar för att de bara skulle lansera det till Xbox 360, vilket resulterade i att jag, och antagligen många andra, valde att köpa X360 framför PS3.

Detta lönade sig då, vilket nu kommer att generera en jävla massa pengar när jag, och antagligen många andra väljer att köpa microsoftpoints för att kunna tanka spelet.

KACHING!!!!

$$$$$$$$

:):D:)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Vet nån hur man startar Lost and Damned? Gör man det från GTA IV, kommer det upp en meny där man startar IV...?

Bra fråga, tror inte det finns något svar på det än.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
PS3-folket får känna sig ägda, jag äger båda konsollerna så jag har allt på banan :confused:

Jag har också PS3 (eller rättare sagt kommer köpa) men jag tycker synd om de som bara har PS3. Inget Lost and Damned? Vafan. ;_;

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag sålde mitt GTA IV för att jag tyckte att det finns för lite vapen och olika saker. Nu när det verkar finnas mer kommer jag köpa tillbaks det 1600 MSP är ett kap!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag sålde mitt GTA IV för att jag tyckte att det finns för lite vapen och olika saker. Nu när det verkar finnas mer kommer jag köpa tillbaks det 1600 MSP är ett kap!

Du vet att du måste ha spelet för att kunna spela TLAD va?

Så då blir det 450kr+ (beror på hur billigt du kan hitta GTA IV) och 1600 MSP.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Det ska vara rutor med bilder på fodralet! Det där är inget riktigt GTA Fodral! :mf_doof:

Det är inget riktigt GTAspel heller. Det är DLC. :blink:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in