Jump to content

The Lost and Damned Hands-On


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja det vet jag, men det kan väl i alla fall se ut som ett riktigt GTA-spel på utsidan! :mf_doof:

Varför? Dessutom så tycker jag att det gör det. Dom skulle ju kunnat behållit den väldigt tidiga boxarten, då det bara var en vit artwork av någon del av staden (eller någonting) med logon på. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte hypad alls! Det är ju bara en DLC. :lol:

Fast jag ska ju självklart köpa det.

Bara en dlc?

Det är DLC, ja, men det är inte bara "en" DLC. Det är en helt ny story, och som det verkar, en hel del nya saker att göra.

Dom säger ju att det är ungefär en tredjedel av vad GTA IV är, i storyline-tid. Med alla nya saker som kommer att finnas så kan man ju åka omkring i hundratals timmar till och bara ösa.

Det är ju inte heller bara fristående episoder. Historian byggs ju ihop med storyn från GTA IV. Verkar helt sjukt bra enligt mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en dlc?

Det är DLC, ja, men det är inte bara "en" DLC. Det är en helt ny story, och som det verkar, en hel del nya saker att göra.

Dom säger ju att det är ungefär en tredjedel av vad GTA IV är, i storyline-tid. Med alla nya saker som kommer att finnas så kan man ju åka omkring i hundratals timmar till och bara ösa.

Det är ju inte heller bara fristående episoder. Historian byggs ju ihop med storyn från GTA IV. Verkar helt sjukt bra enligt mig iaf.

Det är ju egentligen fortfarande GTA IV, det känns mer som ett GTA IV med nya uppdrag eftersom det fortfarande är Liberty City det handlar om. Jag skulle nog ha en helt annan åsikt om spelet utspelade sig i till exempel Vice City eller vilken annan GTA-stad som helst. Det är så jag tycker. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ja inte vart med nåt om denna DLC. Vad är det för nya funktioner som kommer komma med? Och finns det landskap med som i San Andreas?

Tittade du inte på avsnittet av gametrailers tv som jag länkade till? Det utspelar sig i samma stad som GTA IV, Liberty City. Det är en helt ny story, som går längs med Niko's story, och vid vissa tillfällen möts, men det finns ingenting som pekar på att det direkt är samma tid hela tiden (att handlingarna går paralellt med varandra alltså).

Nya minispel m.m. Tror att armbrytning är konfirmerat. Men kolla videon så ska du se. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hängt me så jättemycke i de här men kommer man kunna välja om man vill spela TLAD eller bara vanliga IV?

Nope köper du TLAD kommer du aldrig mer kunna spela GTA IV. :naughty:

Jo självklart får du välja.

När du laddat ner TLAD och startar GTA IV från skivan så kommer efter, eller innan laddningskärmen en meny där man får välja

Grand Theft Auto: IV

eller

Grand Theft Auto: IV - The Lost and Damned

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...