Jump to content

Runes of Magic


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

moget, suttit och försökt fixa mitt UI i två dagar. Skiter i det för att lvla lite, men slutar med att jag blir Tossies guide. Han iaf dra lvl 18 på priesten innan det var dags att dra sig till sängs..

19/18 rogue/priest. Ska dra vidare från Silverspring, dra lvl 20 med roguen och sen dra vidare till lvl 30~mobs och farma med prästen. Det får bli imorgon efter ett barnkalas.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol, min egna screenshotstråd. \o/

Blir inte mycket spelande faktist, känns så jävla najs att faktist vara med och hjälpa till i din stora elefantkliven som görs inom AddOns just nu. Håller på lite smått med ett partyframe addon och en ny minimap.. Går inte jättebra, men skiten crashar inte numera iaf.

UI in actioN^

RAScrnShot_20090129_051516_1081382_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Bumpar! Håller på att tanka spelet, verkar riktigt hyvens! Återkommer!

E:

Finns det någon skön combo då? Funderar på Knight/warrior eller Knight/priest. Får se vad det blir, i slutändan så blir det säkert ingen utav dem..

Kolla i RoM-forumet, ya rly. Alla combos har sina för och nackdelar. Vissa säger dock att knight/priest just nu är slö som fan, då dom inte har någon DPS. Men vad hade dom tänkt sig då det är typ som att spela en defense warrior med heals på WoW.

Mage/Priest

Rogue/Scout - Dessa tre har alla fördelen att dom har samma eq, så man inte behöver två sets.

Warrior/Knight

Rogue/Priest har den mest imba Elite Skillen i spelet. Dom flesta verkar vilja ha priest som andra klass enbart för healsens skull.

Warrior/Rogue är också en bra combo då båda är melee, så det är boost som fan. Även najs för rogues som har DW och Warriors som kan använda yxor. Dualyxa är jävligt najs.

Priest/Rouge så får man en imbadot som kostar 20 energy lal. Jag kör warriorknight och priestmage och båda dom suger. :)

Bara för att du är kär i mig. Ni är alla avundsjuka och det är alltid jag som får döda era bossar, lol. :unsure:

Kör mage nu! :) Vad borde jag välja som andraklass för finfin dps? :)

Edit: Lite tips om vad jag ska välja för stats? :) När kan man köra instancer? Vart finns instancer osv? Lite hjälp vore shysst! :)

Glöm dock inte bort att du inte ÄR just Mage/<class>. Jag valde Rogue som första klass, tyckte det skulle va najs. Valde Priest som andra för att kunna heala, kändes som en kass combo i början. Sen fick jag mina Eliteskills, som jag inte visste då, och Priest/Rogue har så jävla najs elites, så jag har gått över till att köra prästen som första klass, lvlar bara upp roguen för att få Eliteskills till lvl 30, sen får han vila tills jag är 50 på prästen.

Vafan! Blir Obtaining server list i all oändligthet för mig! :(

Kolla så ingen brandvägg eller liknande stoppar din tillgång till servrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm dock inte bort att du inte ÄR just Mage/<class>. Jag valde Rogue som första klass, tyckte det skulle va najs. Valde Priest som andra för att kunna heala, kändes som en kass combo i början. Sen fick jag mina Eliteskills, som jag inte visste då, och Priest/Rogue har så jävla najs elites, så jag har gått över till att köra prästen som första klass, lvlar bara upp roguen för att få Eliteskills till lvl 30, sen får han vila tills jag är 50 på prästen.

Valde priest. 14/6 Mage/priest! :lol: Riktigt nice, lyckades ta hela den skiten inne i Barrens Cavern. När man går in genom en portal, så är det massa eliter där. Solade hela skiten, sista gubben var dock lite smått svår. Var i combat i 15 minuter före skiten dog! :lol: Droppade ett bar BoP leather legs! ^_^ Känns dock som att man har för lite guld, ligger på 25k nu, men det verkar ju inte vara ett skit! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...