Jump to content

Runes of Magic


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

So far, so good.

lvl 17/16 Rogue/Priest. Har nu fått min Elite skill (lvl 15 på båda klasserna). Kostar en jävla massa guld och mats, och jag har bara orkat farma ihop till skillen för Priest/Rogue, vilket är den bästa DoTen i spelet, så nu ska det gå snabbare att lvla. Alla quests med rogue, sen farma mobs 10+ lvls högra än mig själv på prästen och få FET EXP!

th_RAScrnShot_20090119_082905_1078860_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar detta någon gång i veckan. Finns det guider om spelet? Känns tveksamt när det fortfarande är beta

Sökte på google och fann denna "http://forum.runesofmagic.com/showthread.php?t=25000". Läste igenom lite snabbt och det kan vara något för dig. :(

Detta är kul, spelat i 20 minuter och redan level 6. :)

Ganska lätt att komma igång och quests och sådant visas i mapen så inget springande för att leta efter en speciell mob. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte på google och fann denna "http://forum.runesofmagic.com/showthread.php?t=25000". Läste igenom lite snabbt och det kan vara något för dig. :(

Detta är kul, spelat i 20 minuter och redan level 6. :)

Ganska lätt att komma igång och quests och sådant visas i mapen så inget springande för att leta efter en speciell mob. :P

Jo tack, något att börja med ialafall.

Någon som vet vad som brukar hända i slutet utav beta testande på spel? Får man börja om när det drar igång på riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo tack, något att börja med ialafall.

Någon som vet vad som brukar hända i slutet utav beta testande på spel? Får man börja om när det drar igång på riktigt?

Brukar vara så att först är det Closed Beta, vilket efter dom wipar allt, sen blir det Open Beta som man får behålla sina chars på. Det är även på OB som cashshops öppnar. Så jag betvivlar starkt att dom kommer wipa allt när folk lagt mer pengar på spelet.

WoW o andra sidan som inte var ett f2p spel wipade ju efter OB, just för att spelet var påtvunget köp.

Ang. guider så kryllar forumet av guider till ALLT man vill veta. Finns basic guides, guides för alla klasskombinationer, quests, addons osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh levla 2 classer är hur jobbigt som helst :D

Btw, vad har ni i mining etc.

Dra upp en till några levlar högre, gör några quest utan att lämna in, lämna in med andra, samma level igen.

Jobbigt. >;

F.ö har jag börjat på en mage/priest. Jag ogillade warrior på högre lvl

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet hackar på lägsta grafikinställningar.. :)

Du har en dålig dator. /care.

Btw, för att underlätta som fan för er som kör, vid var femte lvl efter 15 så får man elite skills, du behöver samla mats för att köpa en licens för att lära dig skillsen (du behöver två licenser om du vill ha elite skills för båda klasserna, observera detta). Om ni är smarta så fixar ni trä, växter och mineraler innan ni kommit till 15/15 då det är vad man behöver. Du behöver sammanlagt 36 av varje sort för en licens (72 för båda). Licensquesten ser ut så att du måste lämna in 3xQ3(2xQ1 = 1xQ2. 6xQ2=1xQ3) + 8000 guld, så sammanlagt behöver du om du ska ha båda licenserna, 6xQ3 Ore, 6xQ3 herbs, 6xQ3 Wood + 16000 guld.

T: Har inte hunnit spela, 19/17 drog jag i tisdags, ska försöka fixa 20/20 - 25/25 nu till helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh levla 2 classer är hur jobbigt som helst :D

Btw, vad har ni i mining etc.

Du behöver inte lvla en sublcass men det är ju bra om du vill ha dina Elite Skills.

Själv lirar jag Priest/Rogue och är just nu 13/1. Ska bli 15 med min priest och sedan hoppar jag över till roguen. Så jag får min imba skill på 15/15 :)

Spelar på någon random server. PvE tror jag. vete fan va den kallades xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...