Jump to content

Dragon Age: Origins (PC, XBox 360, PS3)


Crusader
 Share

Recommended Posts

Har du, din polare, eller någan annan spelat Dragon Age: Origins tidigare på samma Dator/Konsoll? För när man en gång har låst upp dem så förblir de upplåsta.

Oj, det visste jag inte. Häftigt!

Jo, jag har spelat som rogue tidigare på den här konsolen och jag har då träffat Zevran och blivit hans vän, så det borde vara förklaringen till att jag hade det upplåst nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • Inlägg 181
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har börjat dra igenom lite DLC's. Klarade precis ut Witch Hunt och Leliana's Song. Finner dom riktigt trivsamma även om slutet på Witch Hunt var totalt antiklimax. :D Blev först positivt överraskad när jag såg att dom hade lagt till lite nya skills och items, men sedan aningen besviken när man inte fick tid att använda dom. Sen blev man ju inte direkt klokare efter att ha spelat ut det. Med tanke på hur både Witch Hunt och DA2 slutade så känns det som att Bioware gör det rätt svårt för sig i och med DA3. Massvis av Cliffhangers! Ibland undrar jag över hur mycket av spelet som var planerat och skrivet redan från början. Vet dom själva om vad Morrigan tänker göra? Har dom själva bestämt vad som kommer hända storymässigt efter DA2? etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...