Jump to content

TMS/NB: Kindergarden


Kebab
 Share

Recommended Posts

KindergardenLogoSmall_1071518_0.png

Hej! Nu har videon som vi har jobbat på sedan i somras äntligen blivit släppt. Det är en kollaboration mellan TMS (Twisted Metal Stunters) och NB (New Breed). Tackleberry är medlem i TMS och jag (Hoff) och Mr.Magic är New Breed:are.

Youtubelänk kommer snart, men tro mig när jag säger att det är värt att ladda ner den. :)

HQ

FILEFRONT

MEGA UPLOAD

SEND SPACE

MQ

FILEFRONT

MEGA UPLOAD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra film! Gillade de flesta av stunten starkt, speciellt Tackleberrys och Kebabs. Kert hade några fina med.

Editeringen var förstklassig, älskade varje sekund :mf_doof:

Kul att se ett samarbete mellan teamen, TMS'arna var kul att se i en lite gladare miljö.

Men vad gjorde Macsta i filmen? Tycker inte att han håller särskilt hög klass.

Bra jobbat!

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något säger mig att det är något gammalt groll som får dig att skriva sådär... :mf_doof:

Tack för kommentaren. :)

Varsågod :(

Äsch, jag har inget otalt med honom, tycker bara att han inte håller samma nivå på sina stunts som ni andra.

Men visst, han gör snygga saker ibland B)

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackleberrys stunts var ju helt sinnessjuka. :)

Annars är jag inget stort fan av stuntvideos oftast, vet inte riktigt varför men jag tror att det beror lite på att det ser så sjukt overkligt ut (de flesta, motorcykeln främst). Förstår dock hur svåra de flesta stuntsen är att utföra, men jag är inte mycket för utplanerade stunts som man testar 345 gånger innan de sitter. Tycker inte heller redigeringen var sådär överjävligt grym som jag sett i en del andra, men den var helt klart okej. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...