Jump to content

Lycklig dansk som redan fått IV till PC


Juster
 Share

Recommended Posts

Varför filmar han inte när han spelar för? :S

Alltså varför skulle han inte kunna spela före det att spelet släpts?

Jag är inte säker men jag tror jag läste i någon tråd att man kommer behöva registrera spelet på något sätt. Så han kan ju ha fått tag på spelet på något sätt men inte kunnat registrerat det för att R* inte har öppnat för registrering.

En teori bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni kollar min tråd så står det att man måste aktivera spelet via internet som man fick göra med Alone in the dark. Sen kan det vara de som har förbokat fått spelet tidigare brukar oftast vara så. Tror de har inte öppnat registreringen för spelet än.

Men vaf.. Nu kommer jag ju aldrig kunna testa det! Jag ville ju tanka det först bara för att kolla så att min dator pallade det.

Även fast jag har en P4 så finns det ju ändå en risk att det vill flyta på hyfsat.

(Nvidia GeForce 9600GT, 2GB ram, Windåws Äxpe)

Jag vill liksom inte köpa ett spel med risk att det inte kommer funka.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vaf.. Nu kommer jag ju aldrig kunna testa det! Jag ville ju tanka det först bara för att kolla så att min dator pallade det.

Även fast jag har en P4 så finns det ju ändå en risk att det vill flyta på hyfsat.

(Nvidia GeForce 9600GT, 2GB ram, Windåws Äxpe)

Jag vill liksom inte köpa ett spel med risk att det inte kommer funka.

Annars är det bara köpa spelet sen om inte spelet orkar med så är det bara köpa det som behövs för att spelet ska orka med :) Om du är osäker så kan du kolla här Can you run it? Sen har ja kört spel som inte rek P4 men flytit på ändå rätts så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klart somfan att det är äkta. Denna kommentar kanske låter skrytig, men det är absolut inte riktitad åt det hållet. Men jag känner 2 pers som fått ganska många titlar några dagar (runt 1 veck -) av folk som ägt spelaffärer som fått hem realesar tidigare.

Spelet i sin tur har ju varit klart bra mycket längre än när det släpps (i detta fall 3 dec) vilket då också kan hända att i allas mellanhänder då "beslagtagit" ett ex.

Det var ju så NFS undercover hamna uppe fullt fungerande 1 vecka innan realesen. (pga mellanhänder-någon som vill ha länge e-penis - lägger upp det torrent sida och vill ha sjukt med propps)

Men ja, spekulationer leder inte så långt men kul för killen att han har spelet. Men vad gör det? Går världen under för oss andra? justja , det gör den fan :confused:

PS. sry för stavfel, mörkt rum+bärs+lördag+stavfels redegering AV=inte bra DS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...