Jump to content

Ny The fast and the furious film på gång?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Såg precis på The Fast and the Furious Tokyo Drift och det blev som ett konstigt slut så ja undrar kommer de göra en fjärde film? Ja kollade lite runt på google där hittade ja information och undrar stämmer det eller?

Såg denna källa: Visit My Website

Jag är ett riktig fan av filmerna helt klart den av de bästa street race filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailern påminde mycket om slutscenen i den första filmen.

Jag tyckte att den första filmen var rätt bra faktiskt, den andra var väl ok, den tredje sög balle, får se hur den här blir, inget jag längtar efter precis och troligtvis inget jag kommer att se på bio, väntar tills den kommer på dvd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att den första filmen var rätt bra faktiskt, den andra var väl ok, den tredje sög balle, får se hur den här blir, inget jag längtar efter precis och troligtvis inget jag kommer att se på bio, väntar tills den kommer på dvd.

Instämmer helt och fullt.

Eller vänta, jag såg aldrig trean. :unsure:

Och om man bortser från backa-biten så verkar filmen enligt trailern vara helt okej, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handlingen i 1:an var ju rätt bra men bilscenerna? näh. I 2:an var det däremot mer action men handling sög så hårt!. Tokyo Drift?, nä jag vet inte riktigt... var inte heller speciellt bra men den dög. Den nya, 4:an, tror jag blir bättre. Är det inte så att 4:an är 1:an? fast med nya bilar, nya scener, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handlingen i 1:an var ju rätt bra men bilscenerna? näh. I 2:an var det däremot mer action men handling sög så hårt!. Tokyo Drift?, nä jag vet inte riktigt... var inte heller speciellt bra men den dög. Den nya, 4:an, tror jag blir bättre. Är det inte så att 4:an är 1:an? fast med nya bilar, nya scener, osv.

As he is released from prison, Brian O'Conner teams up with Dominic Toretto work with the feds to ...

Låter inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...