Jump to content
Flinta

[WIP | SA | SCR] Volvo 740/744 Turbo 1988

279 inlägg i denna tråd

Hallå, här är ett nytt projekt jag jobbar på

Jag och en kompis som kallar sig Bl3wByYou gör denna bil.. det var min idé, men han ville gärna hjälpa till,men än så länge har han inte gjort någonting på den :o

Allt har blivit gjort i zmodeler2 än så länge... ^_^

Här har ni några bilder... :(

7602ef12855774_1044892_0.gif 9ec87f12855775_1044892_1.gif 6f77cb12855776_1044892_2.gif 4b4df412855777_1044892_3.gif

Jag gjorde även en liten lätt rendering i zmodeler2 igår med lite photoshop editing också.. :P

0c1d0e12855773_1044892_4.gif

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen en 740! Den här vill jag gärna se i IV sen också! :( Bra jobbat!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

När den där är klar.. Då skall jag börja spela GTA SA igen!! :P

Är väldigt glad över att någon gör lite annorlunda bilar också,

är det vanligaste att någon gör någon japsare från någon film eller nåt.

I salute you!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Tack för alla kommentarer, jag har försökt att åtgärda lite av de grejer ni har sagt varit lite sämre.. och så har jag förståss gjort lite nytt med..

har bl.a börjat komma in till inredningen :)

9aa54d14869865_1051805_0.gif 12491b14869866_1051805_1.gif

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har idag börjat på den stora inredningen, dock är det mycket kvar att göra.. men det kommer bli färdigt någon gång. :lol:

fa71a515508358_1053382_0.gif

899 polygoner där än så länge..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Fan ser bra ut Flinta! Men ska du verkligen använda den ratten? Tycker att det skulle vara roligare med en orignalratt :/

Jag kanske kan använda den eller orginalratten som ett extra :o

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Här är en ny bild nu när nästan inredningen nästan är färdigställd.

3c783c17662314_1059510_0.gif

Inredningen ligger än så länge runt 11000 polys.

Redigerad av Flinta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Här är en ny bild nu när nästan inredningen nästan är färdigställd.

3c783c17662314_1059510_0.gif

Inredningen ligger än så länge runt 11000 polys.

Snyggt, ska bli interessant att se resultat >_<

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skaffa högdetaljerade texturer på instrumentbrädan och orginalratten och jag kan betala för bilen :) Jag måste faktisk säga att ratten inte är snygg på den bilen :P tyvärr men det är ju ditt val ;)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skulle du också kunna få en version av den ordnad till Street Legal Racing 2.3.0LE ? :wub:

Redigerad av I lol

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

tackar tackar :)

jag ska göra den så högdetaljerad som jag bara kan med texturer :) ska se verklighetstroget ut ^^

jag skulle vilja lägga in 740n i så många spel som möjligt, men gta san andreas är typ det enda jag vet hur man gör..

---------------------------------------------------------------

ÄR DET NÅGON SOM KAN FIXA NÅGRA BRA HÖGUPLÖSTA BILDER PÅ VOLVO 740 UNDERREDE? JAG VILL HA BILEN SÅ DELAJERAD SOM MÖJLIGT :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in