Jump to content

Spelar du fortfarande?


Grumpy
 Share

Spelar du IV, nu för tiden?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag spelar fortfarande lika mycket. Har inte klarat det ännu, spelar inte speciellt snabbt utan vill suga på karamellen så länge jag kan. Spelar hela kvällar och nätter när jag är ledig, det finns alltid någonting att göra eller upptäcka i Liberty City. Mitt bästa tips är att inte bara sno en bil och ge full gas mellan uppdragen för då missar man mycket.

Ta tunnelbanan, taxi och spana in staden från taxifönstret. Upptäck olika delar. Sup med Packie och knulla med Carmen. Åk till Schottler och jaga judar. Spana in hamnområdet i Alderney och knuffa ner en snut i vattnet. Ta tuben till City Hall Station och gå ut på promenad och njut av utsikten och träffa horsebruden Marnie i parken där, gå vidare till shoppingdistriktet Suffolk och österut och njut av alla detaljer som finns precis överallt i stan.

Bästa tipset alltså, lev dig in i staden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...