Jump to content

Resident Evil 5 snart här!


KrigareN
 Share

Recommended Posts

Någon annan som fick sitt spel idag?

Nu har de pressenterat en första DLC för Resident Evil 5. Det handlar om en ny Multiplayer variant kallad Versus där man spelar mot varandra istället för att sammarbeta.

Ska släppas strax efter spelet.

Källa

Imooorgoooon!!!!! :mf_doof::ph34r::)^_^:D

Skall bli så j*vla fett att spela med er!!! Mirre , kollat in RE5 i Home?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är smått besviken på att dem inte ändrat kontrollen lite. liksom man styr ju Chris som han vore en fucking pansarvagn doppad i cement.

Tyckte inte det var så jättefarligt med kontrollerna. Hur skärmen blir vid coop är dock ganska vidrigt. Hoppas jag vänjer mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, sjukt bull spel.

Har typ kommit till andra mappen, man är inomhus. Och man skjuter några fiender på nån järnbro, och efter det kommer det ner från taket nån j*vla insekt som vägrar dö. Det är helt sjukt svårt, och ändå kör jag på normal. Absurt svårt. Så fort han kommer när så tar han tag i antingen mig elelr tjejen och sticker ihjäl oss med spetsar. Finns inget man kan göra, man bara dör. Hur F*N, skall man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, sjukt bull spel.

Har typ kommit till andra mappen, man är inomhus. Och man skjuter några fiender på nån järnbro, och efter det kommer det ner från taket nån j*vla insekt som vägrar dö. Det är helt sjukt svårt, och ändå kör jag på normal. Absurt svårt. Så fort han kommer när så tar han tag i antingen mig elelr tjejen och sticker ihjäl oss med spetsar. Finns inget man kan göra, man bara dör. Hur F*N, skall man göra?

Lämna tillbaka skiten och stoppa i RE 1 eller 2 i din PS3. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lämna tillbaka skiten och stoppa i RE 1 eller 2 i din PS3. :)

Nej jag hade fel, det är sjukt fett! :D

Jag vet inte vart jag kom in. Måste ha kommit in på nått specialspel.

Jag kom inte ihåg vart jag slutade när jag la mig igår. Men hade för mig att jag var kvar i Afrika. När jag spelade nu så var jag inomhus i nått forskarlabb. Och det där vidundret jagade mig och jag hade bara en pistol. Man jag lyckades loada rätt, så jag kom dit jag var nu. Är precis där

motorsågskillen

är. Har precis

dödat

honom. ;)

Sjukt kul spel!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började på veteran direkt, drygt att spela igenom en gång till för att låsa upp nästa svårighetsgrad när man ändå ska skaffa alla collect items för achievement.

Diggar spelet som fan faktiskt. Lagom svårt även när man kör coop och man sitter fast i vissa rum ett antal försök innan man kommer på en bra taktik som funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni hur man skall göra med alla skatter man hittar? De finns ju i ens inventory och jag har typ en hel sida med skatter. I de förra spelen så kunde man ju sätta diamanter på kronorna för att de skulle bli dyrare, men det verkar inte som om man kan göra "combineda" några av skatterna. =/

Enda riktigt negativa jag har mot spelet just nu är att man bara har 9 rutor att ha grejer i. Men man kanske kan köpa mer längre fram, verkar dock inte så. =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni hur man skall göra med alla skatter man hittar? De finns ju i ens inventory och jag har typ en hel sida med skatter. I de förra spelen så kunde man ju sätta diamanter på kronorna för att de skulle bli dyrare, men det verkar inte som om man kan göra "combineda" några av skatterna. =/

Enda riktigt negativa jag har mot spelet just nu är att man bara har 9 rutor att ha grejer i. Men man kanske kan köpa mer längre fram, verkar dock inte så. =(

Du kan ju alltid använda Sheva som en extra inventory. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...