Jump to content

Små uppgraderingar till datorn


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Min dator klarar bara av trådlös Mus och Tangentbord. Så istället att byta batterier hela tiden för ja har inge laddare så får ja ladda batteriana sälj. Så då köper ja ett tangentbord och mus med USB sladd till datorn. Asså sånt där USB uttag som man bara behöver koppla in utan att behöva ladda hoppas du fattar vad ja menar.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dator klarar bara av trådlös Mus och Tangentbord. Så istället att byta batterier hela tiden för ja har inge laddare så får ja ladda batteriana sälj. Så då köper ja ett tangentbord och mus med USB sladd till datorn. Asså sånt där USB uttag som man bara behöver koppla in utan att behöva ladda hoppas du fattar vad ja menar.

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ska göra det lite mer tydligare. Jag sitter nu med trådlöst tangentbord och mus och jag ska byta tangentbord och mus som är inte trådlöst. Eftersom ja måste sitta och byta batterier stupi kvarten så börjar ja tröttna på det så ja byter till tangentbord och mus som man behöver bara koppla in med USB kabel till datorn. Typ så här menar ja med USB Tangenbord och mus

OiDVFy_1021172_0.jpg

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men va menar han då "min dator stödjer bara trådlöst?". Inte USB eller Ps2?

Asså det menade med att datorn stödjer bara trådlöst är att ja kan inte ha vanligt tangentbord med en vanlig kabel och plugga in. Så ja kan bara använda utav Trådlöst och Tangentbord med en USB kabel enda dom två datorn stödjer.

Om du kollar på denna bild så ser du en "Normal kabel" till ett tangentbord:

kbd-dellblk_1021207_0.jpg

Och det är just det där uttaget min dator stödjer inte.

Och om ja ska knunna använda tangentbord med kabel så måste det ett sånt här uttag på det såfall.

Hoppas det blev lättare nu.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det menade med att datorn stödjer bara trådlöst är att ja kan inte ha vanligt tangentbord med en vanlig kabel och plugga in. Så ja kan bara använda utav Trådlöst och Tangentbord med en USB kabel enda dom två datorn stödjer.

Om du kollar på denna bild så ser du en "Normal kabel" till ett tangentbord:

Och det är just det där uttaget min dator stödjer inte.

Och om ja ska knunna använda tangentbord med kabel så måste det ett sånt här uttag på det såfall.

Hoppas det blev lättare nu.

Jag fattar dock inte varför du envisas att säga "stödjer bara trådlöst" när du menar att den bara stödjer USB... Och "Normal kabel" (PS2) är utdött för många år sen (om man inte köper gamla budget grejer) USB kablar är det "normala" nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom ditt grafikkort är väldigt gammalt och dåligt så är förmodligen resten av din dator det. Då rekommenderar jag detta paketet istället för bara ett nytt grafikkort. Bara att lägga till mus och tangentbord sen.

btw, så är OnOff inge vidare. Beställ från db.com istället.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...