Jump to content

Call of Duty 5 : World at War


kire21
 Share

Recommended Posts

Call of Duty 5 : World at War

Lite om spelet :

Spelmotorn från Call of Duty 4 kommer att användas igen. Spelet kommer till Dator, Playstation 3, Xbox 360 - och Wii. Striderna kommer i huvudsak vara förlagda till stillahavsregionen men vi kommer även få följa ryssarnas väg mot Berlin i krigets slutskede. Nytt för serien är ett co-op-läge som låter upp till fyra spelare fajtas tillsammans. Tidningen nämner att datorspelarna har anpassats till japanernas specifika stridssätt: de gömmer sig i vegetationen och levererar en och annan självmordsattack. Tänkt premiärdatum är i nuläget okänt.

EDIT : Call of Duty 5 : World at War utvecklas av Treyarch. Treyarch har gjort Call of Duty 3. Nu kommer dom att använda Call of Duty 4 spelmotorn.

:P

Bilder/Filmer :

Omslags bilder :

Länk! (Tack till Vinnie för länken.) :P

Övrigt :

Själv ser jag fram emot co-op läget.

Redigerad av kire21
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. din sinatur är äckligt stor

2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först

3. du är inte cool

4. du är inte cool

5. du är inte cool

6. du är inte cool

7. du är inte cool

8. du är inte cool

9. du är inte cool

10. HEJ DÅ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. din sinatur är äckligt stor

2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först

3. du är inte cool

4. du är inte cool

5. du är inte cool

6. du är inte cool

7. du är inte cool

8. du är inte cool

9. du är inte cool

10. HEJ DÅ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
1. din sinatur är äckligt stor

2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först

3. du är inte cool

4. du är inte cool

5. du är inte cool

6. du är inte cool

7. du är inte cool

8. du är inte cool

9. du är inte cool

10. HEJ DÅ

OJOJOJ!!!!! Jag bryr mig så mycket.

Redigerad av kire21
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nämnas att detta ska bli mer realistiskt och hemskare än de förra Call of Duty spelen. Nice!

GR:"Även Activision har fick en hel del prylar läckta i igår kväll. Bland annat fem omslag till kommande Call of Duty: World at War. Vilket av dem som blir det definitiva och om något av dem alls kommer att användas återstår att se, men att döma utifrån dessa konceptomslag tycks det handla mer om krigets fasor än någonsin förr."

Omslagen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och inte gör de CoD5 heller.

Inte?! det trodde jag, vadå är det som gjort CoD3 som gör CoD5 nu eller?

Jag tyckte inte CoD3 var allt för dåligt, Men CoD2 var bättre och om man ska skaffa något av dem så skaffar man just CoD2. Det lär ju vara svårt att göra ett WWII spel med nånting som inresserar och gör att folk tycker det är värt att plocka upp ännu ett WWII spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...