Jump to content

Saints Row VS Crackdown


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Jag fattar inte varför dom ska släppa Saints Row 2 på PC och PS3, när dom inte släppt ettan på dom.

Det skulle vara konsolexlusivt i början, till båda konsolerna men inte Pc. Arbetet på Ps3 började när 360-versionen redan var klar så de orkade inte göra den utan satsar allt krut på 2:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara konsolexlusivt i början, till båda konsolerna men inte Pc. Arbetet på Ps3 började när 360-versionen redan var klar så de orkade inte göra den utan satsar allt krut på 2:an.

Jag tycker dom ska släppa ettan på PC och PS3 men det är ju omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en fortsättning. Hur pass mycket 2:an tar storyn ifrån ettan, vet jag dock inte.

Men det är samma huvudkaraktär, har jag hört.

Man gör ju sin egen karaktär i Saints Row?

I tvåan kommer man ju tillochmed kunna spela som tjej?

Skulle vara konstigt om man var en kille i ettan och sen en tjej i tvåan. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man gör ju sin egen karaktär i Saints Row?

I tvåan kommer man ju tillochmed kunna spela som tjej?

Skulle vara konstigt om man var en kille i ettan och sen en tjej i tvåan. :)

Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju :mellow:

:mellow:

Fick mig att skratta till lite. Typisk min konstiga natthumor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju :P

(w00t) goes (w00t)

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...