Jump to content

Favoritbilar!


dixib
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite off-topic, men...

Angående Infernus.

Man får ju den under ett tillfälle i storyn, men jag tappade bort den då jag använde den en gång (autosavade utan att ha den på en parkeringsplats). Kan man hitta den någonstans nu i efterhand? Jag gissar att den spawnar som vanliga bilar, men i så fall måste den vara väldigt sällsynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite off-topic, men...

Angående Infernus.

Man får ju den under ett tillfälle i storyn, men jag tappade bort den då jag använde den en gång (autosavade utan att ha den på en parkeringsplats). Kan man hitta den någonstans nu i efterhand? Jag gissar att den spawnar som vanliga bilar, men i så fall måste den vara väldigt sällsynt.

Den spawnar som alla andra bilar, leta runt i lyxkvarteren. Algonquin har en del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sentinel xs

men jag håller med, den ser också biffig ut

jag gillar fronten på buffalo.

FBI_t_1018717_0.jpg

får mig att tänka på den sexiga polisbilen ur transformers

http://www.carbuyersnotebook.com/salext.jpg

Hmm. Jag har en Sentinel med sportfront, motorhuven har luftintag och den har en spoiler (fartvinge), men den heter ändå bara Sentinel (när man sätter sig i den/sitter i den så står det Sentinel)

Har inte sett buffalon i GTA IV. :naughty: Den såg fin ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Jag har en Sentinel med sportfront, motorhuven har luftintag och den har en spoiler (fartvinge), men den heter ändå bara Sentinel (när man sätter sig i den/sitter i den så står det Sentinel)

Har inte sett buffalon i GTA IV. :) Den såg fin ut.

Exakt samma här. Har en likadan version, men kallas bara Sentinel. Har för övrigt ännu inte hittat en Sentinel XS. Samma med Buffalo, har inte hittat den heller än. Har inte hittat en hel del, hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...