Jump to content

Fastnat i GTA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En fråga bara köpte du kostymen innan du fick tiden bokad för intervju eller efter du fick tiden?

Efter, trodde jag hade en suit, men den var inte tillräckligt bra tydligen.

Så jag köpte en med grå slips.

Edit: Har du finskor också? Det måste man tror jag.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har exakt samma problem, dessutom kan jag inte göra någon ny ansökan, har provat allt som redan nämts. till och med väntat mer än en vecka. ska de spela någon roll vilken kostym jag köper eller`?

börjar bli rätt tråkigt nu!

Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. :confused:. Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. :P. Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem.

Kör du en tankad 360-version, månne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Istället för att starta en ny topic så skriver jag i samma då... Jag har problem med att hitta rätt kläder! Jag har varit på Perseus jag vet inte hur många gånger nui - och spenderat runt 12.000 på kläder - men inget tycks duga! Kan någon vänlig här på forumet ge mig tips på en klädeskombination som fungerar bra?

EDIT: Det löste sig till slut. Var bara att gå sit i samma kläder dagen därpå, så fick man gå in! :P

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. :P. Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem.

menar du att du började om allt på en ny karriär? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett annat problem med samma mission...

Har fått en tid för intervju men vet inte vart jag ska för det finns ingen "blip" på kartan som visar var kontoret är.

Har redan missat tiden en gång men fick en ny tid men samma sak, ingen blip.

Irriterande eller vad? :mf_doof:

btw, spelar på 360

Redigerad av Larre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett annat problem med samma mission...

Har fått en tid för intervju men vet inte vart jag ska för det finns ingen "blip" på kartan som visar var kontoret är.

Har redan missat tiden en gång men fick en ny tid men samma sak, ingen blip.

Irriterande eller vad? :mf_doof:

btw, spelar på 360

Antar att det samma på 360 som på PS3, men iaf, det kommer komma en påminnelse på din mobil typ 2 (speltimmar) innan mötet och då kommer det på kartan vart du ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...