Jump to content

Fastnat i GTA


 Share

Recommended Posts

Hej!

Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut.

Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej!

Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut.

Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande.

Kommer jag ihåg rätt att vid intervjun

dödade du honom?

Sen bör du

få kontakt av den som gav dig uppdraget?

Annars kanske du kan sova ut några dygn :>..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte ens gjort intervjun än. De va det jag mena med att dem inte ringt än.

Du måste åka till perseus och köpa en kostym med slips och byxorna som hör till, man köper dom tillsammans, sen ska du ha typ fina skor, i samma affär köp dom svarta skorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm konstigt =/ Prova ta en annan klädstil då, har du kollat din mail om där finns något?

Ja, jag bytade till en annan kostym som dem använde i en guide som jag läste på nätet. Ja jag har kollat mina mail osså. Ringt alla kontakter, gått ut med dem. Det har gått 5 speldagar nu sen jag köpte kostym.

Vad kan felet vara?

Detaljer: Kostym- Charchoal kostym med svarta loafers. Det är den gråa kostymen med svart slips. Har även testat den svarta med röd slips. Gått ut med Brucie, Roman och Michelle ett par gånger. Jakob svarar inte, varken Dwayne, Francis eller någon annan äverhuvudtaget. Bara dem jag gått ut med svarar.

FÅR SPEEELL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag bytade till en annan kostym som dem använde i en guide som jag läste på nätet. Ja jag har kollat mina mail osså. Ringt alla kontakter, gått ut med dem. Det har gått 5 speldagar nu sen jag köpte kostym.

Vad kan felet vara?

Detaljer: Kostym- Charchoal kostym med svarta loafers. Det är den gråa kostymen med svart slips. Har även testat den svarta med röd slips. Gått ut med Brucie, Roman och Michelle ett par gånger. Jakob svarar inte, varken Dwayne, Francis eller någon annan äverhuvudtaget. Bara dem jag gått ut med svarar.

FÅR SPEEELL

Kan du kolla i din mobil över kalendern och se när intervjun ska vara?

Jag fick vänta ca 1 vecka på intervjun så rejsade jag omkring under tiden, gjorde sidouppdrag och sov..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte ens fått tiden än förstår du?

Du är i mitteln, du får mailet om att du ska byta kläder sen ska dom ringa, fast dom har inte ringt än.

Har du kvar ett spar typ innan detta, kanske får ladda om och pröva på nytt

Man skulle inte replaya mailet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut.

Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande.

Det var samma för mig.

men när jag var på rymmen så åkte jag förbi en slipsliknande "blipp" som skulle vara just den intervjun :D.

imorgon om jag har tid kan jag kolla vad vägen heter så kan du kolla det på kartan.. :>

Redigerad av Bellows
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...